2011. december 26., hétfő

Dancing with tears in my eyes - 24. fejezet (részlet)

(Camilla Belle)



Na hát hoztam egy kis részletet a 24. fejezetből. Még lesz hátra - ha minden igaz- 1 fejezet, az uccsó.
Tudom nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon rég volt friss, és bocsánat mindenkitől, de ....hát összejöttek a dolgok. Pasik, családi balhé..stb.
De nem is ez a lényeg...:) Remélem hogy tetszeni fog legalább ez a kis részlet is, és igyekezni fogok hogy még szilveszter előtt hozzam az egészet. :)
Csók<3
Nikky
UI: Ha kérhetem a Tetszik - Nem tetszik - Átlagos részt pipálgassátok!!!! :$:$ KÖSZÖNÖM!! <3 :)


Boldog Karácsonyt így utólag is, és Boldog Új Évet Mindenkinek! :))

24. fejezet (részlet):


Rob szemszög:


Ramatyul éreztem magam, mikor végre magamhoz tudtam térni valamelyest, de hál’ Istennek nem láttam a közelemben Camillat
Fogalmam se volt róla mennyi ideje ment el az az elmebeteg nő a lakásáról, és hagyott itt engem idekötözve az ágyhoz, de nagyon reméltem hogy egyhamar nem fog vissza jönni.
Próbáltam magam valahogy kiszabadítani, de nem jött össze sehogy sem. Volt egy olyan sanda gyanúm hogy ebbe az egészbe Tommy is benne van, és ezt Camilla meg is erősítette azzal a kijelentésével, mi szerint Kristennel nagyon jól elszórakoznak.
Kitekerem a nyakát drágalátos testvéremnek ha egy ujjal is hozzá mer érni! Azt garantálom!

Imádkoztam nehogy Camilla betoppanjon a lakásba, és legyen időm valahogy kiszabadítanom a kezeimet, hogy utána Kristen nyomába eredhessek. Amikor is eszembe jutott hogy a nyakláncomon amit anyától kaptam volt rajta egy kisebb vágó eszköz szerűség, amit ha sikerül valahogy leszednem magamról seperc alatt kiszabadíthatom magam.
Próbáltam az egyik kezemet nagy erőfeszítések árán lehúzni a nyakamhoz, hogy aztán kikapcsoljam – vagy akár szét szakítsam – a nyakláncom, de sehogy sem ment.
Míg végül nagy nehezen szétpattintottam azt a hülye láncot és már vágtam is vele a –Hál’ Istennek- nem túl vastag zsinort....

Több mint fél órás küszködés után sikerült szét szaggatnom a madzagot, majd amilyen gyorsan csak tudtam felöltöztem, s már mentem is az ajtó irányába, amikor meghallottam Camilla hangját. Épp telefonon beszélt valakivel a folyosón a szoba felé tartva.

Nem tudtam mit tenni, kénytelen voltam elbújni a bejárati ajtó mögé, s vártam míg Camilla meg nem érkezik, hogy aztán kifaggathassam merre is van Kristen...



Camilla szemszög:

- Nyugodt meg Tommy, Rob itt van velem, és mit ne mondjak nagyon jól szórakozunk. – mosolyogtam el, miközben a lifttel a szobánk felé közelítettem.
- Remélem is hogy nem cseszed el ezt az ügyet. Kristen nem mehet vissza Robhoz, remélem világos voltam. – felelte Tommy a telefonba szinte már kiabálva.
- Jaj, mondtam már neked, hogy nem lesz semmi gáz, bízhatnál bennem egy kicsit Tommy. – kezdtem én is felhúzni magam ezen az egészen. Világosan meg volt beszélve, hogy Rob velem marad, Kristen meg...akár mehet a francba is. Az már nem az én dolgom – vigyorogtam, majd a szobám ajtjához is értem.
- Most megyek Tommy, ha nem haragszol Rob már biztosan vár rám. Te csak törődj Kristennel.- azzal rá is tettem a telefont.

Ezer wattos vigyorral a képemen léptem be a lakásunkba, amikor egy váratlan ütést éreztem a tarkómon, s egy picit meg is szédültem.


Pipálgassatok kérlek!!!! :$

4 megjegyzés:

  1. Hali!

    Nagyon jó! Remélem hamar jön az egész fejezet! Tommy egy kis mocsok Camillaval együtt!
    Pusz
    E.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a komit ERika! :)))) <3

    Igyekszem hozni az egészet! :)


    Nikky

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem küldte el ez a mocsok a komimat. Na mindegy.
    A lényeg, nagyon meglepődtem a részleten. Már kezdtem azt hinni, hogy Tommy a terhesség hallatán kicsit észhez tért, erre ezt a kis szöszzenetett kapjuk. Te lány. Most megint ezerrel kattog az agyam.
    MIKOR LESZ FRISS?????
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez izgalmas utolsó előtti fejezet lesz, az biztos. Várom, kivel mi fog történni.

    VálaszTörlés