2011. szeptember 1., csütörtök

Újabb díj + pár infó a következő fejezetről! :)




Ime a szabályok: 
1.Tedd ki a logót a Blogodra. 
2. Köszönd meg a díjat, annak akitől kaptad. 

3.Írj ki magadról 7 dolgot.
4. Küldd tovább 7 írónak( ne felejtsd el linkelni a blogjukat)
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad.


Köszönöm a díjat Anitának! :):):)

7 dolog magamról :D :

1. Mostanában sorozatbuzi lettem XD Mindenfélét megnézek, amit ismerőseim ajánlanak, most pl a Gossip Girlt szerettem meg de nagyon :)))
2. Imádom Xavier Samulelt! :P Ő a pasim szóval nem ám lenyúlja valaki! :D(L)
3. Van egy kutyim, Bruno (Lufi), akibe szejelmes vagyok :D ;))
4. Ahova legszívesebben elmennék az Florida *-*
5. Imádom J. R. Ward könyveit :))) (Ajánlom figyelmetekbe! Rohadt jó! :P)
6. Azt hiszem Facebook nélkül valóban meghalnék xD :$ Na jó, nem halnék meg, de nem bírok ki egy napot hogy fel ne menjek :/ gáázos, I know. :D:)
7. A kedvencem a piros! *-* Odáig vagyok a piros cuccokért meg vissza :Đ 

Na hát azt hiszem ennyi lenne. Gondolom sokatokat érdekelt ez a pár sor XD



Akiknek küldeném a díjat:) :


1. beLLs-KStew  http://tattoo-stew.blogspot.com/
2. Szypu  http://szypu.blogspot.com/
3. Lilluci http://lilluci-rpattzkstew.blogspot.com/
bocsánat de nem tudok többet :$:$ per pill nem találom a könyvjelzőként elmentett blogokat :S nagyon királyság.....:/


A frissel kapcsolatban:

Igyekszem hozni a következőt, de mivel suli is elkezdődött (amit ugyan 2hónapig fogok csak csinálni) de nem lesz egyszerű menet. És mivel utána már nem nagyon lesz netem, így igyekszem hozni az uccsó fejezeteket. ( Netem pedig azért nem hiszem hogy lesz, mivel külföldre megyek 2 hétre, ha sikerül amit tervezek akkor nagy valószínűséggel nem nagyon térek vissza. Majd meglátjuk hogy alakul.)

Bocsi a sok rizsáért...:$
Csók :) <3
Nikky



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése