2011. március 7., hétfő

Dancing with tears in my eyes - 19. fejezet (részlet)





Nah, itt vagyok, gondolom mindenkinek hiányoztam.
Ami a teljes fejezetet illeti, azt meg mondom őszintén azért nem teszem még fel, mert szeretnék hozzá írni még valamit, ami úgy hiszem, hogy fontos lesz az ezt követő rész után... mindegy... :D
A lényeg, hogy sajnálom tényleg, hogy nem volt fejezet egy csomó ideje már, de voltak bizonyos gondjaim. (tudom szar kifogás, de ez van)...
Nah, de elég a rizsából, íme itt egy kis részlet a köviből, és tudjátok, ha nem is írtok komit, legalább pipálgassátok a tetszik, nem tetszik, átlagos feliratot. :) :)
Köszönöm <3

Puszi <3
Nikky


Rob szemszög:



...tudtam, hogy Stew nagyon készül valamire, főleg, mikor már nem éppen a combomon simított végig ismét, hanem keze egy kicsit másfelé kalandozott.

A mellkasomnak dőlve simogattam hosszú percekig lapos hasát, majd hogy én is az őrületbe kergessem, kezemet immáron egy kicsit lejjebb vezettem teste barlangjába.
Alighogy elértem a legcsodálatosabb helyet, amit életemben mind ízleltem, mind láttam, apró mozdulatokkal jutattam Kristent se perc alatt a csúcsra.

Hirtelen azonban, amikor eltávolodott tőlem megijedtem, de következő tettével biztosított róla, hogy eszébe nem jutott egy centit is arrébb mozdulni tőlem, ami nagyon jó érzéssel töltött el. Nah, meg persze más is…
Megfordulva az ölembe telepedett, s egyből magába vezetett, ami felemelő érzéssel töltötte el bensőmet.
Míg Ő apró köröket írt le csípőjével, s egyben kezével karmolászta mellkasomat, a kezeimet nem hagytam szabadon „kószálni”. Melleire tapasztottam őket, majd nyelvemmel is birtokba vettem a csodás halmot.
Hangos nyöszörgések közepette értük el mindketten az orgazmus szélét, majd hirtelen csapott le ránk a teljes, és csodálatos érzés.

Felettébb boldog voltam, főleg hogy ismét a karjaimban tarthatom, azt a személyt akit teljes szívemből szeretek, és nagyon remélem, hogy életem végéig Ő lesz az a lány, akivel együtt lehetek, ameddig csak élek…



(Kérlek, pipálgassatok legalább *-* )

1 megjegyzés:

  1. Ez, nagyon rövid lett... :/ ja mer részlet.. xD de akkor is!
    Még mindig depizel szívem? :( (jelen pillanatban én is)
    Na de legalább K és R jól érzik magukat. :)
    Komolyan, mindent megadnék, hogy egy napig úgy éljek mint ők!
    Az ucsó mondat remélem teljesül!
    Nagyon jó lett! :D
    Várom a kövit!♥
    pusz♥

    VálaszTörlés