2011. március 10., csütörtök

*The Prohibited Fruit - 21. fejezet(Befejező rész) RÉSZLET*


 Sziasztok!!!
Nos, mivel kissé megcsúsztam és mára sehogyan sem fog összejönni a teljes befejező rész(van már 5 oldal, de még 2-3 vissza van), úgy gondoltam egy nyúlfaroknyi kis részlettel szolgálok nektek!!
Tudom, sovány vigasz, de a utolsó részt tényleg nem akarom összecsapni. Várhatóan szombat estére tudom nektek hozni a frisst^^
Jó olvasást a részlethez!!
Lilluci


21. rész

(Befejező rész)

RÉSZLET


- Rob, vigyázz! – ordítottam, és Rob épp idejében fordult hátra, így a váza csak a földön törött szét, az ő feje helyett. Nagy kő esett le ezzel a szívemről, de csak egy kis időre.
Vincent ugyanis ez idő alatt felkelt a földről és a nyakamat megragadva egy pisztolyt fogott a fejemhez. A két, épp veszekedésben lévő személy, egyszerre kövült meg és néztek minket.
- Engedd el! – szólította fel ellentmondást nem tűrő hangon Rob, Vincentet.
- Te pedig őt – bökött a fejével Ann irányába. Rob azonnal levette a kezét Ann-ről, de Vincent engem nem eresztett.
- Ereszd el, ha mondom! – lépett egyet közelebb hozzánk.
- Ne! – kiáltottam, mert Vincent már nem rám, hanem Robra fogta a fegyvert. A történések ezután villámsebességgel következtek. Vincent meglökött, így én előreesetem – volna -, de Rob gyors reflexeinek köszönhetően a karjai közt landoltam.
- Kristen… - mondta ki megkönnyebbülten a nevemet. Az arcára pillantottam, ami kétségbeesést tükrözött és már nem rám, hanem Vincentre meredt. Fel se fogtam mi történik. Rob a földre helyezett és ekkor….eldördült a puska…Rob a földre zuhant, és pirossá vált minden. Távolról szirénák fülsüketítő zaja hallatszott.

Most mindenki jól beparázott remélem:P  Azt kell, hogy mondjam, ez csak EGY meglepetés abból, ami még a fejezet során vár rátok;)

2 megjegyzés:

  1. Basszus ez *urva jó gyááá alig jutok szóhoz huh ez kibaszott jó siess a frissel pls!!! ha lehetne még hamarabb xD
    Pux : Betty

    VálaszTörlés
  2. Csakhogy izguljunk!Meg még türelmetlenebbül várjuk!Ez sikerült!Szóval siess,kérlek!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés