2011. február 2., szerda

Díj :)



A díjat köszönjük szépen Fanninak!!!!(L)

3 dolog, amit tudni lehet rólam(Lilluci)

1.: Élek halok a kutyákért, van is egy gyönyörűséges keverék kutyusom, Dundika(nem, nem a "modellről" kapta a nevét, ő már előbb létezett,mint az a nőszemélyxD)
2.: A kedvenc elfoglaltságom az írás, bár nem tartom magam különösebben tehetségesnek, de ezzel tudom a legjobban levezetni a felgyülemlett feszültséget:)
3.: Most minden idegszálammal az érettségire koncentrálok. Reményeim szerint felvesznek, és újságíró lehetek belőlem majd valamikor;)

(Röviden ennyi, de ha többet szeretnél tudni, nyugodtan írj!)


Akiknek tovább adom a díjat:


1.: Llejja legújabb története, ami szerintem egyszerűen lebilincselő*.*
http://robsten-secondchances.blogspot.com/
2.: Brixi egy rendkívül színvonalas történetet ír, engem első olvasás után levett a lábamról:)
3.: Facegirl igaz, most kezdte a történetírást, de szerintem egy rendkívül tehetséges írópalánta:) 

Nos ez lettem volna én, Nikky is ír nemsokára magáról, mert ha nem seggbe rúgom:P




Nikky


Szóval seggberúgsz! :P


3 (rohadtul fontos) dolog rólam XD:


1.: Telefonom nélkül...meghalnék :D :D (hát igen a fránya féjszbuk XD)


2.: Most írjam azt hogy perverz vagyok? XD de hát ezt mindenki nagyon jól tudja... :D :$ hmm... ha már Lilum te is akkor én is :D <3 ...szóóval van 2 kutyim *-* Bruno (Cocker spániel) és Maxi (angol buldog) :P :D :D...


3.: Oh, és ami szerintem a legfontosabb, hogy imádok írni, de amilyen lusta disznó vagyok, van hogy azért nem hozom a fejit. :$:$:$ Igen, bevallottam! :D...


A díjat meg nagyon kösziiiii Fanni!! *-*-* <3 <3



1 megjegyzés:

  1. KÖSZÖNÖM SZÉPEN DRÁGASÁGAIM!!!! NAGYON KÖSZÖNÖM A DÍJAT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 TÉNYLEG <3 <3 <3

    VálaszTörlés