2011. február 1., kedd

Dancing with tears in my eyes - 18. fejezet (részlet)




Hoztam egy kis meglepit! :) Remélem valamennyire tetszeni fog nektek! ;) :$ Arra kérek mindenkit, aki olvassa a törim, hogy ha nem is ír komit ehhez a részlethez, vagy akár az előző (17.) fejezethez, akkor legalább jelölgessétek a tetszik, nem tetszik, átlagos részt!
Azt hiszem, nem kértem tőletek sokat.
Puszii :) <3 <3
Nikky







Kristen szemszög:




Csodálatos érzés volt ismét magamban érezni Őt, és átélni azt a gyönyört, amit sajnos nélkülöznöm kellett egy ideig, ettől az egész baromságtól, amit Rob hitt.
Még hogy én és Tommy lefeküdtünk! – nevettem fel magamba.

- Min mosolyogsz? – simított végig nedves hajamon Rob, majd kezével – immáron a fürdőkádban ülve – lefelé indult testemen, és mosdatott végig a csodás illatú tusfürdővel.
- Semmin, csak… örülök, hogy minden rendben van. És van egy olyan érzésem, hogy ez így is marad. Persze, ha nem jön rád ismét valami különös féltékenységi roham. – nevettem fel hangosan, és mivel Rob továbbra is bennem volt, különös érzések kavarogtak fel testemben. Különösen egy valami.

- Még hogy én féltékeny – horkantott fel, és el is fordította a fejét. Aha…

Szóval játszani akarsz!....


:P

3 megjegyzés:

  1. Juujjuujj jujj mi lesz itt?? Kris megszivatja valamivel? vagy mii?? nagyon kíváncsivá tettél! siess kövivel! ;)

    VálaszTörlés
  2. HAHAHAH... Játszani mi? X) :P
    Már alig várom!
    puszi♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. :D:D:D:D minden kiderül :DDDDDDD KÖHHÖM :DDDDD :P

    KÖSZIII A JELÖLHETÉST ÉS A KOMIT!!! *-*-*-* <33333333333333


    Nikky

    VálaszTörlés