2010. szeptember 6., hétfő

Bad news



 




Nos elég nehéz bármit is mondani, de megpróbálkozom vele. Hát, mint gondolom sokan rajtam kívül, nektek is megkezdődött az a bizonyos iskola:S
 Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolnotok, hogy vége, nem írok többet, csak annyit szeretnék tőletek kérni, hogy legyetek egy kis türelemmel, ne csak felém, hanem Nikky felé is!
 Ugyanis nekünk ez a végzős évünk és most itt az ideje, hogy jól belehúzzunk, itt nincs olyan, hogy nincs kedven tanulni meg ilyenek.
 Ezért annyit szeretnék csak nektek mondani, hogy a blog ugyanúgy fog működni, mint eddig csak lehet, hogy ritkábban fogok frisselni, mivel így is legtöbbször 4-5-re esek haza és akkor még nem tanultam semmit:S 
Nem sajnáltatni akarom magam, csak szerintem megérdemlitek, hogy tudjátok, miért is fogok néha-néha csúszni!
Viszont lehet, hogy lesznek olyan időszakok, mikor nem fogok tudni akár több hétig írni, de erre is találtam megoldást:) Ha nagyon elcsúsznék akkor is kapni fogtok fejezetet, csak éppen egy másik RS sztorimból, amit írtam. Ebből 5 rész van meg és ezt a papos történet után akartam közzétenni, de ha a másikat nem lesz időm, valami miatt megírni, ebből kaptok egy részt:)
 Nem akartam egy bejegyzésnyit beszélni erről, de így jött ki, ezért elnézéseteket kérem!
Remélem azért továbbra is olvasni fogtok minket, mert az élet nem áll meg, mindent megteszek, hogy ne maradjatok olvasnivaló nélkül;)
Puszillak benneteket(LLL)
Lilluci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése