2010. szeptember 17., péntek

Dancing with tears in my eyes - 4. fejezet

(megzabálom őket XD)

Íme itt a következő rész. Igazából ebben nincs semmi extra, de muszáj volt egy ilyet írnom, mivel utána jönnek majd az izgi részek :P vagyis megpróbálom úgy írni hogy...khm..tetszen nektek :D :P...
Kérlek, könyörgök komizzatok! Ha jó, ha nem jó, csak írjatok egy két sort PLS!!! (L)
Na de befogtam :D
Jó olvasást! :)
Pussz♥
Nikky

UI: tettem be egy vidit a fejezet közepe felé :) Szerintem érdemes megnézni :) nekem nagyon bejött :D... (tudjátok a chatet lehet használni nyugodtan :D XD azért van :D)





A színpad mögé lépve vártam, hogy elinduljon a zene. Alex, a zenei rendező elindította a számot, amit kértem tőle.  A korábban jól begyakorolt táncot adtam elő az ünnepeltnek.
Mikor a zene elindult, - a magassarkumba - szexi léptekkel elindultam a színpad közepére, s a mikrofon előtt megálltam.
A tekintetem az ünnepeltre tévedt, aki csillogó szemekkel nézett végig rajtam, majd szólt a haverjának - aki a pultnál állt háttal nekem - hogy igyekezzen, nehogy lemaradjon a jó részről.

Mit sem törődve velük, tettem a dolgom, amit a legjobban szeretek és elkezdtem táncolni.
A zenét kívülről fújtam.
Kezemmel végig simítottam a mikrofonon, majd az ajkaimhoz emeltem, és elkezdtem énekelni.
Fenekemet kitoltam, majd oldalra léptem, miközben a mikrofonnal a kezemben énekeltem tovább a számot.

Ujjaimat végig futattam a mikrofon rúdján, miközben a lábaimat szétnyitva közéhelyeztem, s térdemet behajlítva amilyen szexisen csak tudtam,,lejjebb csúsztam'' a rúdon.
Aztán megfordultam, hogy háttal legyek az ünnepeltnek, és - Ash trükkös rucijának köszönhetően- lecsatoltam oldalt a ruhát, s elhajítottam jó messzire.

A hátam mögött hallottam, hogy felszisszennek a látvány miatt.  A szoknyám kb. a combom közepéig ért. Tettem egy apró kört a mikrofon körül, majd csípőmmel hullámoztam, ez alatt az ünnepelt szemébe nézve vigyorogtam, s közben énekeltem a szöveget.
A pasi csak úgy vigyorgott, és magyarázott valamit a mellette ülőnek, akit nem láttam a sötétben, mivel minden lámpát leoltottak, és csak engem világítottak meg a különböző színű fényekkel. Bár volt mellette még egy pasi, akinek a fél arcát láttam, és mintha valahonnan ismerős is lett volna, ahogy egy pillanatra tekintetünk összekapcsolódott.
Mit sem törődve velük, tovább táncoltam énekeltem, mígnem elértem a tánc végéhez.
Lassan, szexi léptekkel lesétáltam a színpadról, és ezzel vége is volt a táncomnak.
Miközben a köntösömet gyorsan magamra kaptam, hallottam, hogy megtapsolnak odakint, és persze a fütyülés sem maradhatott el.

(ez a vidi a táncos részhez kapcsolódik :) )

Nem sokkal később John lépett be az öltözőbe, és úgy vigyorgott, mint még soha ezelőtt.
- Mi ez a jó kedv John? - kérdeztem kíváncsian. Megállt a hátam mögött és a tükörben nézett rám vigyorgó fejjel.
- Az előbb beszéltem Tommal, az ünnepelttel, hogy szeretné, ha még egyszer fellépnél, és a dupláját fizeti, ha előadod neki a következő táncod.
Végül is nem volt olyan vészes az ünnepelt, vagyis Tom, mint amire számítottam. Ha már valaki a VIP termet ''bérli ki" az tuti hogy többet is akar az éppen színpadon táncoló lánytól. Volt már rá példa nem is egyszer, ahogy Johntól tudom. Amit láttam Tomból egész,,jófiúnak” tűnik. :D

- Rendben benne vagyok. De most szólok, hogy a nagyszínpadon nem tudok több táncot előadni. - húztam el a számat. - mivel csak mára ezt a kettőt gyakoroltam, és ugye ruhát is csak kettőt hoztam – álltam fel székemből és John felé fordultam, aki csak úgy vigyorgott rám.
- Oh, köszönöm Stewie! - kapott derekam után, és jól megszorongatott.
- Nem is kell előadnod ma már többet. - motyogta a fülembe vidáman, majd két keze közé fogta arcom, a szemébe nézve láttam, hogy ajkaimat bámulja.
Értetlen fejjel bámultam vissza rá, majd hátrébb léptem egy kicsit, így kezei lehullottak arcomról. Zavarodottan simított végig fején, majd közölte, hogy felvet egy csajt, egy bizonyos Jessica akit már régóta be akart mutatni nekem, hogy mit szólok hozzá.
Örültem is meg nem is. Egyrészről kíváncsi vagyok a csajra, hogy egyáltalán hogy táncol, a másik meg hogy rendes-e, vagy egy beképzelt ribanc, mint az előző csaj, akit majd nem megtéptem annyira kijöttünk egymással. Míg végül John is észrevette, hogy milyen is valójában, és kirúgta.
- Azt mondta, hogy ma idejön. Szeretne megismerni téged. - felelte John mosolyogva, és mintha egy kis aggodalmat láttam volna a szemébe.
- Rendben, kíváncsian várom. De most megyek. A másik öltözőben van a ruhám. - kikerültem Johnt, majd szinte futva mentem fel az öltözőbe hogy magamra kapjam a másik ruhám amit Ashleyvel vettünk ma.
Azt a bizonyos öltönyt.
Felcibáltam magamra a ruhát, majd megigazítottam a hajam meg a sminkemet.
Kifelé szaladva a VIP terem felé megláttam egy kalapot, ami tökre passzolt az öltönyömhöz. A kalapot nevetve a fejemre tettem, és leszaladtam a másik terembe, ahol megláttam Johnt és mellette egy kigyúrt csávót. :D
Egész helyes volt. Ha jól rémlik őt láttam ma beszélgetni Johnnal.
- Kristen szeretném bemutatni neked Kellan Lutzt. Ő lesz az új zenei rendező. - mutatott be minket egymásnak.
- Örülök, hogy megismerhetlek Kristen - nyújtotta felém kezét. - John sokat mesélt már rólad.

Szóval sokat mesélt rólam...ajaj!

- Oh, hát én is örülök. - ráztam vele kezet.
- Ma este már be is állhatsz Kellan, ha gondolod, mivel Alex már úgysem dolgozik itt. – fordult John Kellan felé.
Sajnos Alex felmondott, ugyanis elköltözik az államokból. Hiányozni fog, igaz nem olyan rég ismertem meg, de megkedveltem nagyon. De Kellannel biztos ki fogunk jönni egymással, semmi kétségem e felöl.
- Hát persze hogy beállok! – vigyorgott Kell. :D
- Akkor megyek is, ha nem haragszotok. - azzal elsuhantam mellettük, de hirtelen megtorpantam.

Ash jött be a másik ajtón, kisírt szemekkel.
Francba, úgy látszik a randia nem sikerült valami túl jól.
- Mi történt Ash? - mentem oda hozzá, de csak zokogott.
- Jaj Kristen. - borult a nyakamba, és újra eleredtek könnyei.
- Kristen minden rendben? - hallottam meg John hangját a hátam mögött. Kibújtam Ash karjai alól, majd kezemmel letöröltem könnyeit.
- Semmi vész John. - mondtam neki, majd láttam, hogy Kellan Asht bámulja.
- Öhm, Kellan ő itt Ashley Greene a barátnőm. - mutattam be őket egymásnak, mint egy rendes kislány.
- Örülök, hogy megismerhetlek Ashley. - mosolyodott el Kellan, s kezet nyújtott Ash felé.
- Én is nagyon örülök. - szipogta Ash, majd kezét nyújtotta, mire Kellan elkapta Ash kis kacsóját, és puha csókot adott rá. :P
Ashre tévedt pillantásom, féltem, hogy mindjárt kiborul, de ahogy rákaptam tekintetem teljesen elcsodálkoztam.
Mosolygott.
Ami nagy csoda volt, hiszen legtöbbször befuccsolt randik után mindig napokig zokog, és csak tömi magába az édességet. Úgy látszik, bejön neki Kellan. Igazából nekem is szimpatikus volt már az első pillanattól kezdve. Olyan, mint egy aranyos kis maci. :D
Elnevettem magam, mire minden szem rám szegeződött.
- Na, jól van, azt hiszem én megyek. Ash mi lenne, ha megvárnál lent Xaviernél. Addig igyál valamit, de mértékkel. - mondtam neki nevetve.
- Rendben Kristen. Aztán tedd oda magad. Tudod. - mondta mosolyogva. Nagyon örültem, hogy Kellan ilyen hatással van Ashre. Szerintem már el is felejtette a pasit, akivel randizott.
Mosolyogva mentem fel a színpadra és adtam elő táncomat, de amit - illetve akit- akkor észrevettem, azt elképzelni sem tudtam volna soha.

4 megjegyzés:

  1. ajj teee megőrjíteeeeeeeeeesz!!!!
    tuti h Rob lesz az!!!!
    jaj te annyira jóó lett :D:D
    én úgy várom a kövit h csak na :O
    kérlek siess :)

    VálaszTörlés
  2. Szió!!!

    Nikkym én kitekerem a nyakadat most már!!!!!!!!
    Hogy lehet így vége, mi???? Áááááá 1000%, hogy Rob van ott, vagy vki más:P
    Baszki ez a táncos rész, nagyon hot volt, nem csoda, hogy Tom még 1-et akar;) Bár, lehet, hogy nem is ő kérte:P
    John még úgy érzem, hogy be fog kavarni a képbe, de nagyon ajánlom neki, hogy ne nyomuljon rá Krisre!!!!
    Kellan macit is beleírtad(L) IMÁDOM. És rohadt nagy ötlet, hogy ő legyen a zenei rendező:D
    Szegény Ash, sajnálom, de amint látom ő nem igazán bánja, hogy azzal a másik sráccal gallyra ment a kapcsolatunk:D De én még mindig azt mondom, hogy Ash és Xavi tök jól összeillenének!!!! (ez egy enyhe célzás volt ámXD)
    Ez nagyon bejövős rész volt és abszolút nem volt unalmas!!!!! De ezzel a 30.ai frissel nem vagyok ám olyan nagyon kibékülve, persze megértem, hogy olvasnod kell, de nem lehetne kicsit előbb friss???? *boci Robci szem* :P
    IMÁDOM EZT A TÖRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tégen meg még annál is jobban(LLL)
    Puszi

    u.i: bocsi, de megint rám jött a szófosásXD

    VálaszTörlés
  3. Bmeg bmeg bocs h csak msot írok de probát teszek hogy hátha elküldi :) :) :P remélem baszki szóval édes drága mama :) TE ÉN FIGYELJ.. ÁÁÁÁ KÉÉÉSZ.. BASZKI ÉS .. SZERETED AZ EMBER IDEGEIVRL JÁTSZANI MI BASZKI MOST MÁR A PAROKA SE SEGÍT RAJTAM MERT AZ IS LE ESIK A FEJEMRŐL HA ITT HAGGYOD ABBA ÁÁÁÁÁ MEGŐRJÍTESZ :P
    PUSZZI szofi

    VálaszTörlés
  4. áááááááá elment ma jó napom van :P :)

    VálaszTörlés