2011. január 30., vasárnap

Dancing with tears in my eyes - 17. fejezet




Nah hát itt is vagyok. :$ tuuudom sokat késtem a fejezettel, amiért bocsika, de suli is meg...lusta is voltam bevallom.... de most itt van a kövi rész, ami....hát nem lett hosszú :/ de most ezt sikerült összehoznom. :/
Legalább, aki nem szeret komizni az pipálgassa a tetszik nem tetszik stb részt :D :D :):)
Puszii<3
Nikky


UI: a kövi fejezetekben már jóó lesz minden...egy darabig :P :D:D:D:D Gonosz Nikky :D




Rob szemszög:

*Mostmár az a rész jön, mikor is Kristen lakásán vannak, és véééégre kiderül az igazság! :P*




Az ide-oda való járkálást nem bírtam abbahagyni, annyira ideges voltam a történtek miatt. Kristen mit sem törődött velem, és a féltékenykedésemmel, amit meg is értettem, de ha az én helyemben lett volna, biztos ugyanígy reagál erre az egészre.

Miután vagy hat doboz cigit is elszívtunk, hallottuk, hogy valaki kopog a bejárati ajtón, míg végül Kristen rám se nézve ment, hogy kinyissa azt.

Tudtuk mindketten, hogy Tommy az, hisz az előbb „szépen” megkértem, hogy tolja ide a képét minél hamarabb.

Az cigim eloltása után bementem hozzájuk, hogy végre tisztázzuk a dolgokat. Kicsit furcsa volt Őket így egymás mellett látni, főleg mivel Kristen arcán nem láttam, semmi arra utaló jelet, hogy érdekelné Őt a testvérem. Lehet mégis csak tévedtem, hogy lefeküdtek egymással?...

- Szóval miért is hívtatok ide, ha szabad tudnom? – ült le a kanapéra Tommy, és felém fordította tekintetét.

- Tegnap láttalak téged és egy lányt a moziban. Áruld el nekem hogy… te lefeküdtél Kristennel igazam van? – néztem rá mérgesen.

- Rob… - horkantott fel. – Nem feküdtem le Kristennel. Akit láttál nem más volt, mint Camilla. Tudod a volt barátnőd. Szerintem rémlik kiről is beszélek. – vigyorodott el.

- Camilla? – nézett rám Kristen dühösen. – Ki az a Camilla?

- Hát Rob volt barátnője. Oh, szóval nem mesélt róla neked. Tudod több mint 3 évig jártak, amikor Rob megcsalta szegény csajt egy másik lotyóval. Hát nem vicces. – nevetett fel hangosan Tommy.

- Fogd be Tommy! Az régen volt, és amúgy is megváltoztam. – néztem bűnbánóan Kristenre.

- Ejnye, ejnye Rob… - vigyorgott tovább Tommy. – Nem kell aggódnotok. Úgy tűnik velem, sokkal jobban kijön Camilla, mint anno veled. És azt hiszem, érdekel a csaj, nagyon is.

Különösebben nem érdekelt Tommy kivel kavar, csak egy dolog volt számomra a legfontosabb, és az Kristen. Az ő közelébe ne lássam meg, ha lehet soha!

Megköszöntem Tommynak, amiért idefáradt és elmondta az igazságot, vagyis hogy egy oltári nagy marha vagyok, és megint mindent félreértettem. Kristen nem szólt hozzám, mióta Tommy elhagyta a lakást, és bevonulva a szobájába magára is csapta az ajtót.
Tudtam, hogy most dühös rám, és jogosan, hisz ha nem értek félre semmit, jobban mondva nem látom rosszul a dolgokat, most rég nem itt tartanánk.
Megbántottam Stewt, és teljes mértékben megértettem, hogy most nem akart látni, így az erkélyre menekültem, hogy az ott talált sör és cigibe fojtsam a bánatom.

Már vagy fél órája kint ülhettem, mikor is kíváncsiságomra hivatkozva, és hogy megnézzem minden rendben van-e Krissel, bementem a lakásba, majd onnan a nappali felé vettem… volna az irányt, de az erkély ajtónál hirtelen megtorpantam…

Kristen állt ott egy szinte semmit nem takaró ruhában, és láttam, szemeiben, hogy még egy kicsit dühös rám, s talán ezzel akarja rajtam „elverni” ezt az egészet, amit okoztam.
Cseppet sem bántam.
Őrjítően festett abban a szerelésben, és – lábaimnak hiába parancsolva – már majdnem elértem hozzá, hogy ismét a karjaimba tarthassam, mikor kezeit felemelve megállított, és megparancsolt, hogy üljek le a kanapéra.
Engedelmeskedtem.
Őrülten szexi táncot lejtett ott előttem, alig pár centire, és egyszer sem engedte meg, hogy akár egy kicsit is, de hozzáérjek. Azt a falatnyi szoknyát, ami a derekán volt egy rántással leszaggatta magáról, majd tovább táncolt előttem, s csak most vettem tudomásul, hogy mindezt arra a számra csinálja, mikor először megpillantottam Őt.
Még jobban az őrületbe kergetett, mikor a melltartóját kapcsolta ki, de úgy hogy hátat fordított nekem, s sajnálatomra semmit nem láthattam belőle. A kezeit a csípője felé vitte, majd a harisnyát is letolta magáról.
Bugyit nem viselt.
 Egyik kezét utána melleire szorította, majd másikkal lábai közé nyúlva simogatni kezdte magát, de mindezt már felém fordulva tette.


Itt szakadt el nálam a cérna, mikor is nyöszörgését cseppet sem halkra véve simogatta, azt a pontot, amit én akartam érezni, s egyben ízlelni nyelvemmel.

Mivel nem volt tőlem olyan távol, utánanyúlva rántottam az ölembe, és tapadtam nem túl gyengéden ajkaira, miközben kezemmel sem tétlenkedtem, s azonnal lábai közé vezettem egyiket, míg a másikkal mellét cirógattam.

Még hangosabb nyöszörgésbe kezdett, főleg miután elérte az első gyönyörét, majd hogy érezzem, azt az összehúzódást, amit benne mozgó ujjaimon éreztem, lerángattam magamról a nadrágot és a bokszert, majd magamra húztam nedvesen csillogó testét.

Csodálatos érzés volt egybe olvadni vele, és érezni azokat az apró „rángásokat” amiket teste művel gerjedelmem körül. A hátamba kapaszkodva és karmolászva jutattam Őt ismét a csúcsra, majd nem kellett nekem se sok - főleg hogy kezeit bevezette kettőnk közé -, hogy átéljem én is azt a csodás érzést, amire már annyira vágytam, és főleg mindezt… Kristennel.


Legalább pipálgassatok PLS! :) *-*

4 megjegyzés:

  1. Titkon reméltem,nem lehetett Kris!És hogy még Tommy is bevallotta!Na erre azért nem számítottam!Na de Kris akciója!Ez eszméletlen csábító lett!Rob remélem nem kételkedik többet szerelmében.Féltékeny feje majd csak visszaemlékszik,miről is maradna le....

    VálaszTörlés
  2. HOT!!! :P
    Nos, igen... Tommy. Hát nem tok rá mit mondani, a kis himringyó xDP
    Exekről még nem eset szó, lesz? Mert akkor lehet megint szexi táncot lejteni békülés gyanánt... :)
    A fejezet elején a kép... xD kicsit sem... célzás! xDDDD :D
    Rob meg, hát rá nem tok mit mondani. xD Nem bírta sokáig az "önmegtartóztatást".
    Hiper szuper jó lett!!! :D
    Várom a folytatást!
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  3. HAHA :DDDD A KÉPET AZÉRT TETTEM BE MERT SZTEM....KURVA JÓÓÓ :DDDDDDDDDDDDD XD ÉS HÁT PERVERZ NIKKYTŐL MIT VÁRTOK XDXD...A FEJIÉRT MEG BOCS HOGY RÖVID LETT DE NAGYON NEM VOLT IDÖM IROGATNI :S:/ MAJD A KÖVIT MEGPRÓBÁLOM HOSSZABBRA.....:)

    KÖSZIIIIII AZ EDDIGI KOMIKAT CSAJOK!!!! *.*.*
    (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)


    NIKKY

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon tetszett!! Tudtam tudtam tudtam, hogy nem Kris volt az!! Bíztam benne... vagyis benned :D Megláttam azt a képet a fejezet elején..háát.. mit ne mondjak beindult a fantáziám.. :D Én megértem, hogy nem tudsz olyan sokat és sokszor hozni.. nekem is ott a suli.. szóval én se mindig tudok gép elé ülni.. :/ NA mindegy én nem akarlak ezekkel untatni! :D Nagyon tetszett még annak ellenére is, hogy kicsikét rövid volt.. :D De Tommy ááhh.. ez most nem tudom, hogy jött ide.. xD

    VálaszTörlés