2010. október 23., szombat

Dancing with tears in my eyes - 7. fejezet

(khm...xD)

Na itt is a kövi :D hát van benne amit a legtöbben szerettek szal egy szót se akarok hallani XD az már más kérdés hogy milyen lett xD ezt kérlek jelezzétek mán nekem ha vagytok olyan aranyos cukorpofák XD és jelöljétek be hogy tetszik e vagy sem. :D de ha komit irtok annak mégjobban örülnék :) :D...asszem kibeszéltem magam XD
Jaj igen még annyit hogy tuuuudom rövid lett, amiért nagyon sorry :S csak nem sok időm volt írni (ezt is bioszon irtam de psssszzt XD) ugyhogy tényleg bocsi :/
na de huzzatok olvasni! :D és jelölgessetek! :D vagy irjatok! :D (L)
Na cupp cupp xD <3 <3 :)





Reggel arra ébredtem, hogy valaki végig simít hátamon, majd puha csókokkal hinti nyakamtól indulva lefelé egészen csípőmig testemet. Végül fülemnél éreztem meg ajkait.
- Jó reggelt. – suttogta fülembe Rob, majd belecsókolt nyakam ívébe.


Megfordultam, hogy vele szembe legyek, s így a takaró még mindig csak testem alsó részét takarta. Rob szemeimről melleimre tévedt tekintete, s láttam szemeiben, és más testrészét is, hogy megkívánt egy pillanat alatt.
Hogy megadjam neki, amire vágyik, odakúsztam hozzá, és lábaimat széttárva ölébe helyezkedtem, majd ajkara vetettem magam.
Olyan hevesen viszonozta csókom, hogy azt hittem leesek az öléből, de derekamnál fogva megtartott, s mégjobban odaszorított a testéhez, ahol megéreztem nekem nyomódó vágyát is.


Mindketten levegő után kapkodtunk, főleg miután csípőmmel is mozogtam testén. Ajkaitól elszakadva, nyakát kezdtem el cirógatni, s egyben harapdálni. Kezeivel már teljesen lesimította rólam a takarót, míg én megpróbáltam lerángatni róla azt az egyetlen ruhadarabot, ami testét takarta.
Mikor már végre teljesen meztelenül ült előttem, beleültem ölébe, s azonnal magamba vezettem férfiasságát.


Rob egyből ajkaimra vetette magát, ahogy teljesen ráültem, de csípőm nem szándékoztam megmozdítani, érezni akartam magamban újra.
Ő nem bírta sokáig, a csípőmet megszorítva kért, hogy végre elkezdjek mozogni rajta. Eleget tettem kérésének, így nyakába kapaszkodva megmozdítottam csípőm.
Zihálva kapkodtuk a levegőt mindketten, majd hogy ismét őrületbe kergessem, csípőmmel körkörös mozdulatokkal mozogtam rajta, mire hirtelen a fenekem alá nyúlva megemelt, és a fürdőszoba felé vette az irányt, de a kezeivel továbbra is segített a mozgásban.
A zuhanyzóba lépve fél kézzel megnyitotta a vizet, majd a falnak támasztotta hátam, és őrjítő tempóban kezdett el mozogni bennem.
Nem sok kellett hozzá hogy mindketten a csúcsra jussunk. Ahogy hátradőltem a falnak még mindig Rob karjaiban és levegő után próbáltam jutni láttam, hogy nem épp voltam kíméletes szegénnyel. A nyakán egy nem éppen kisméretű piros folt virított, az ajkain pedig előbbi harapásom nyoma látszott.
- Jó reggelt. - suttogtam ajkaiba, majd ismét rávetettem magam.
Rob természetesen nem ellenkezett, egyből visszacsókolt, majd éreztem, hogy kihúzódik belőlem, majd lábaimra állít.


Miközben egymást mosdattuk hosszú csókokat váltottunk egymással, majd törölközőbe bugyolálva kimentünk valami fincsi reggeli és persze kávé után.

A konyhába érve meglepő látvány fogadott.

Rob felé fordultam, aki mosolyogva figyeli reakciómat.
- Ezt te csináltad? – kérdeztem csodálkozva.
- Amíg aludtál gondoltam beszerzek pár dolgot a boltból, és jól felpakoltam a hűtődet is. – vigyorodott el. - És hát arra gondoltam… szóval, hogy biztos szereted a croissant. – túrt bele hajába idegesen.
Odarohantam hozzá, és össze-vissza puszilgattam az arcát.
- Köszönöm. – suttogtam ajkaiba, majd szenvedélyesen megcsókoltam.


Csendben falatoztunk, mikor egyszer csak megszólalt Rob mobilja. A kijelzőt bámulta, és láttam rajta hogy nagyon ideges valami miatt, majd végül felvette.
- Szia, mond. – szólt bele nem túl barátságosan. – Igen tudom… elfogom, ne izgulj… rendben… szia. – azzal lecsapta az asztalra a mobilját.
- Minden rendben? – kérdeztem teliszájjal.
- Igen persze. – próbált magára erőltetni egy mosolyt, majd rám nézett. Ahogy rám emelte tekintetét egyből vigyorogni kezdett, de nem értettem először hogy miért, majd odahajolt hozzám, aztán már csak a nyelvét éreztem, ahogy végig simít ajkaimon, majd szám szélén.
- Tiszta csoki lettél. – suttogta ajkaimba vigyorogva, majd visszahelyezkedett helyére.

Oh szóval ilyen vicces, hogy úgy eszek, mint egy disznó. Jól van Robert Pattinson! :D


Az ujjaimat belemártottam a croissanom belsejébe, hogy egy kis csokihoz jussak, majd Rob mellé lépve végig húztam ajkain mutató ujjamat. Ráhajolva ajkaira, őrjítő lassúsággal távolítottam le róla a csokit, majd füléhez közelítettem nyelvemmel.
- Legközelebb ne merj kinevetni, ahogy eszem. Hidd el nekem nem lesz jó vége! – suttogtam fülébe, majd bele is haraptam egy picit fülcimpájába.
Elakartam menni, felvenni valami ruhát, de Rob kezeivel elkapta karom, majd hirtelen ölébe ültetett, és ajkaimra hajolva egy édes csókot adott.
- Sajnálom. – suttogta, és lehajtotta a fejét. Nem vette a lapot. Azt hitte tényleg komolyan mondtam, amit az előbb a fejéhez vágtam. Hisz csak vicceltem.
- Rob… nézz rám! – állánál fogva emeltem fel fejét hogy szemembe nézzen.
- Csak vicceltem te lüke. Nehogy már ezért kérj bocsánatot. – mosolyodtam rá.
- Tudom. – felelte fülig érő szájjal.


- Te… - ajkai elhallgatattak, nem tudtam folyatni mondókámat. Kifulladásig csókoltuk egymást, majd miután felöltöztünk, kimentünk egy szál cigire, amiből lett vagy fél doboz is.

A 20 szál ciginél egyszer csak valaki elkezdett kopogni az ajtómon. Ki lehet az ilyenkor?
- Egy pillanat és jövök. – adtam egy csókot Rob ajkaira, majd kikászálódva az öléből az ajtómhoz siettem.
Mikor kitártam az ajtót, azt hittem rosszul látok.

- Krisiten…- szólalt meg Rob hátam mögött, mire újra visszakaptam tekintetem az illetőre, aki az ajtómban állt, de már csak arra eszméltem, hogy valaki elkapja a derekam, s én csak zuhanok egyre lejjebb, s lejjebb…


KÖSZÖNÖM SZOFIM :D :D (L)(L) Szerintem kurva jó lett :D :D

Kérlek írjatok komikát! (L)(L) :)


6 megjegyzés:

  1. AZTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KURVAAAAA A KIBASZOOOOT ÉELETBE JESSZUS MARISKA... Úrsteeeen :O :O te jó ég Na jó ez a meg az elöző a kedveeeenc!!!! Bár nálam ez a number one.. jajj robcika ejej.. . már reggel letámadod az asszonyt.. ?? XD XD na azért kristen. . se egy szűz leány.. khm khm.. XD XD :P :P Jajj.. XD xD hamarosan gitárral is kelteni fogja tudod mikor ott voltam nálad.. és h keltheti robci kristen ott énekli neki a let me sing-et.. Kristen meg kuss legyen.. XD XD XD :D :D
    jajjj annyira jó lett*.* lábujjam is megremegett annyira jóóó volt :* pusszi huzok és meg mondom h ment a komi XD XD pusszi
    édes cuki imádni való okos SZOFII XD XD
    UI: Azéé a képem ott vírit alul.. :P (mint kristen .. khm rob alol. :P .. najó nem mondtam semmit).. XD

    VálaszTörlés
  2. nagyon izgi lett és már megint ez a függő vég mindig ezzel kell szegény olvasók agyát húzni? XD

    VálaszTörlés
  3. mivan? :O
    komolyan nem értek semmit XD
    most 2 rob lenne? XDDDD
    ajj isteni jó lett :D
    várom a kövit siess :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett de ez a függő vég!
    Nem igazán értem de szerintem Robnak van egy ikertesója vagy tévedek? várom a következőt!
    Zsófi

    VálaszTörlés
  5. Bocsi csajok XD :D igérem köviben kiderül minden az elején XD....elvileg xD :D :D :D sorry girls! (L)

    És nagyon kösziii a komit!!!!! (L)(L)(L) :)

    Lávjú titeket :D (L)(L):):)

    Nikky

    VálaszTörlés
  6. Szia Nikky!
    Nagyon jó lett:)
    Kit látott meg az ajtóban? Siess nagyon a kövivel:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés