2010. november 29., hétfő

Dancing with tears in my eyes - 10. fejezet /Részlet/


((a képre kattintva elvileg nagyobb xD))

Először is nagyon nagyon Boldog Szülinapot Szofimnak :D :) <3 (megy majd az a csomag rágó Honeym :D :D :D (L))
Másodszor pedig itt van egy kis részlet a következő fejezetből, amit Kriszten szsz.ből írtam :) Remélem azért tetszeni fog. :) És ezen a héten - nagyon remélem - sikerül hoznom a teljes fejezetet!
Puszi a buksitokra :D <3 <3 :)
Nikky

UI: LaFymnek :D meg köszönöm a komentet xD és a TÖBBIEKNEK IS NAGYON! <3 <3 

Kristen szemszög:


- Rob… most mit tegyünk? Ha Kristen felébred, tuti biztos ki lesz borulva.

- Tudom. – simított végig arcomon – ezek szerint – Rob, ahol érintése mentén egyből égni kezdett bőröm.

- Talán… talán mégsem lesz olyan mérges, hogy hazudtunk neki. – sóhajtott fel Rob, még mindig az arcomat simogatva, s valami kezdett derengeni a történtekből. Mintha Tommyt láttam volna az ajtómban és… De… az lehetetlen…

- Annyira nem lennék ebben olyan biztos. Most már, hogy tudja, van egy ikertestvéred, hidd el téged sem fog kímélni, akár lefeküdtél vele, akár nem.

Ikertestvér. Rob. Tommy. És én lefeküdtem… halványlila gőzöm sincs melyikükkel!

A szemeim azonnal kipattantak, mihelyst helyére került minden apró kis dolog agyamban, és Rob, - vagy tudom is én kicsoda – csodálkozó egyben rémült tekintetével találtam szembe magam....



Tudom nem olyan sok :S de mivel egy köcsög voltam, és nem hoztam a fejezetet hvégén, vmit akartam mégis csak adni. :/ :)

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése