2010. november 1., hétfő

Dancing with tears in my eyes - 8. fejezet (részlet)





Nah itt van a kövi... rész(let) :D tudooom kurva rövid lett amikért nagyon sorry xD de majd a kövi az tényleg jóó hosszú lesz :D mindenki szereti a hosszút nem? XD hát akkor meg! :DD Jah igen, ebben a részben kiderül a végén, hogy mi az a rohadt nagy titok! XD páran már írtátok komiba :D ügyik vagytok! xD (L)


Na huzzatok olvasni! XD bár nem sok minden van, de azért menjetek! :D (L)
És írjatok vagy jelöljétek be hogy milyen volt a "feji"! :D (L)(L)
Pussz drágáim! :D (L)


Nikky


UI: kicsit visszaugrottunk az időbe XD ez nem a vissza a jövőbe 28. része :D xD na de igen, addig mikor Kristen éppen előadja majd a táncot Tomnak. :P


8. fejezet (részlet)



Thomas (Tomy xD) szemszög:

A szállodai szoba ajtajához értem, miközben ajkaimmal egy bárban felszedett csajt csókoltam, akinek még a nevére sem emlékszem, pedig még részeg sem voltam.
Miután nagy nehezen bejutottunk a szállodai szobámba a lányt a csípőjénél fogva emeltem fel ölembe, majd miközben egyik lábammal belöktem az ajtót magunk után, a csajt az ebédlőasztalra téve csókokkal hintettem be már meztelen testét, bár egy cseppet sem vonzott, csak a szex miatt volt ez az egész, semmi másért. Szerencsére a csaj nem vett észre az egészből semmit, élvezte érintésem, csókjaim.
Egy mozdulattal kiszabadítottam merev férfiasságom, majd a lányba temetkezve apró lökésekkel jutattam fel mindkettőnket a csúcsra.
Lihegve ugyan, de kibontakoztam öleléséből, majd visszavettem nadrágom, a lány kezébe nyomtam ruháit, majd kértem – nem túl barátságosan – hogy hordja el magát, bár elég nehezére esett, hisz azért egy-két pohár pia volt már benne is.

Ahogy a csaj távozott lakásomból, kimentem egy szál cigire, na meg a jó hideg sörömmel a kezemben az erkélyre.
Miután elszívtam a cigimet elmentem lezuhanyozni, s egy hirtelen ötlettől vezérelve felöltöztem, s mivel úgyis közel volt a Ruby’s nevezetű bár, fogtam magam és lementem, hátha megint sikerül valami pipit összeszednem. :D

Gyalog nem mehettem oda, így hívtam magamnak egy taxit, ami kb 10 perc alatt oda is ért. Kipattantam a kocsiból, majd a hátsó ajtó felé vettem az irányt, hogy senki ne vegyen észre.

Beérve a pultnál kértem magamnak először egy sört. Aztán jött a következő, s a következő, míg nem már kénytelen voltam kimenni a mosdóba, hogy elintézzem ügyeimet.

Kiérve viszont egy szőkeségbe botlottam, aki nem más volt, mint Kristen.

- Kristen te mit keresel itt? – kérdeztem vigyorogva.
- Ah szóval mostmár felismersz? – kiabált hangosan. Körülöttünk szinte majdnem mindenki minket figyelt, de őt ez egy cseppet sem zavarta.
- Már hogyne ismernélek meg? – mosolyodtam el, s kezeimet derekára téve vontam magamhoz még közelebb.
Kristen próbálta lefejteni kezeimet derekáról, de még mindig próbáltam szorosan tartani, aztán hirtelen éreztem, ahogy keze az arcomon landol, s így kiszabadult az ölelésemből.
- Még is mi a franc ütött beléd? – kiabáltam vele mostmár én.
- És még te vagy felháborodva. – nevetett fel.
- Elegem van belőled. Akárhová megyek te mindig ott vagy. Jó lenne, ha leszállnál rólam! – ordította a képembe.

Kristen el akart menni de nem hagyhattam, a keze után nyúlva húztam vissza magamhoz.
- Eressz el! Ne akard, hogy megint megüsselek. – mondta mostmár teljesen nyugodtan.
- Kristen… félreértesz mindent. Nem úgy van, ahogy gondolod. Haz… - akartam mondani, de nem engedte. Kezét felemelve hallgatatott el.
- Elég, nem érdekel mit akarsz mondani. – azzal fogta magát, kitépte kezeit kezemből, majd el is ment.

Gyorsan a telefonom után nyúltam, és tárcsáztam Rob számát. Muszáj volt neki elmondanom az igazságot Kristenről, hisz mégiscsak Rob… az ikertestvérem. :P


Itt van pár kép a Ruby's bárról! :)




Írjatok komikát Nikkykének PLS! :DD <3 <3


2 megjegyzés:

  1. Szia:)

    Én ezt ma már olvastamxD De így se vesztett semmit az értékéből...sőt, most még jobban viszket a tenyerem, hogy jól megpofozzam Tommyt:D
    Nagyképű majom:P Rob meg kis visszafogott *.*
    Nikky rohadt gyorsan hozd az új fejit mert megverlek basszus!!!!(L)
    Rendesen elvonási tüneteim lesznek, ami nem jóóóó!!!!!
    Kurvajó, rohadtul egyedi ötlet:)
    Puszillak Társam(LLL)

    VálaszTörlés
  2. Húúú Nikky!
    Most jól megkevertél, igazából nem tudtam miért pofozza fel Kris Tomot, de a végén felnyílt a szemem, hogy mi is van most valójában. Rob és Tom ikertesók, hát ez jó, nem csodálom, hogy Kris kiakadt.
    Siess nagyon a kövivel:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés