2011. január 10., hétfő

Dancing with tears in my eyes - 14. fejezet

Hát nem édesek? *.* (Szofimnak köszi a képet *.*.* <3 <3)
xD hehe a "mozi" xD

 Itt a kövi fejezet véééégre! :D Nagy nehezen sikerült valamit összehoznom, de nem az igazi bevallom őszintén. :S Időm se volt most nagyon írni (ugye a Szalagavató miatt) no meg hát itt az érettségi is, úgyhogy nem lesz könnyű menet... Lényeg a lényeg itt van, amit már oly rég óta vártatok :D :D (vagyis remélemxD) És ha komit nem is, legalább tudjátok pipálgassátok a tetszik nem tetsziket! :):)

Puszi a buksitora :D <3 *.*

Nikky

UI: A kövi részben még szenvedtek egy nagyon kicsit talán, aztán... fény derül az igazságra :D:D:D xD....






Kristen szemszög (folyt.köv.):


Miután megtaláltam Cam holmiai közt Robnak pár darab ruhát, megkértem, hogy menjen ki a fürdőbe, míg átöltözöm, de nem értette hogy miért küldöm ki.

Elmagyaráztam neki, hogy ha a továbbra is itt marad kettesben velem, tuti hogy nem fogok ma moziba menni Ashleyvel. Elkezdett vigyorogni, miközben egyre közelebb jött felém, de mellkasára téve kezeimet állítottam meg, és megkértem, hogy húzza ki a formás kis fenekét a szobámból.
- Oh szólva formás. – küldött felém egy ezer wattos vigyort.
- Igen Rob őrjítően jó segged van, de lehetne, hogy végre kimenj? – kértem tetetett morcossággal képemen.
Végre kiment a szobából, de még előtte megnéztem még egyszer azt a formás feneket. :D…




Ahogy készlettem a ruhám kiválasztásával, és egyben a sminkemet is felkentem a fejemre, Rob után indultam. Kint ült az erkélyen egy száll cigivel a kezében, és ahogy magas sarkúmban (!) kibotladoztam hozzá, egyből hátrafordult, és még a szája is tátva maradt.
Hogy a cigi nehogy kiessen szájából, odamentem hozzá, és az ölébe telepedve kikaptam ajkai közül a szálat, majd jó mélyet szippantottam belőle.
- Direkt akarsz játszani az idegeimmel Kris? – suttogta fülembe, miközben kezei már combomon haladt egyre feljebb, s feljebb.
- Én… Már miért játszanék az idegeiddel? – feleltem, majd visszaadtam a cigit.
- Van fogalmad róla, milyen rohadtul jól nézel ki? – simította kezeit a szoknyám oldalán lévő cipzárhoz. Kénytelen voltam lefogni kezeit, de nem ment könnyen, mivel ajkait is bevetette rajtam, s a fülcimpámtól indulva haladt egyre közelebb ajkaim felé.
- Rob…- leheltem. Mennem kell. - akartam felállni öléből, de nem engedte.
- Mikor látlak megint? – suttogta ajkaimba.
- Ma este, ha hazajöttem. – nyomtam egy puszit ajkaira, majd még egyet.
- És mikor jössz haza? – faggatott tovább.
- Elmegyünk… moziba… Ashleyvel… utána… beugrunk…a bárba… egy kicsit. – minden egyes szó után egy-egy csókot nyomtam édes ajkaira.
- A bárba is mentek? Mi lenne, ha ott találkoznánk? – vigyorodott el hirtelen.
- Rendben. De most megyek. Akkor ott találkozunk olyan 10 körül. A kulcsokat… rád bízom. – feleltem, és egy szenvedélyes csók után kilibbentem a lakásomból.
Valamilyen oknál fogva bíztam Robban. És remélem ez így is marad…



Rob szemszög:


Elment. Kristen itt hagyott megint. Hogy ezért mit fog kapni, arról még sejtelme sincs. –nevettem el magam.
A doboz cigi elfogyasztása közben elkezdett ciripelni a telefonom. A képernyőre pillantva Tommy nevét láttam meg.
- Szia Tommy. – feleltem teljesen nyugodtan. Nem volt kedvem most kedves tesómmal veszekedni-
- Szeva Tesó. Na, sikerült beszélned Kristennel? Gondolom igen… - sóhajtott fel, amiből arra következtettem, mintha tudta volna, hogy így fog történni.
- Igen, megbeszéltem vele a dolgokat. – vigyorodtam el. Még szerencse, hogy ezt Ő nem láthatja.
- Hát, ennek örülök. Csak ezt akartam kérdezni. Most mennem kell, mert… dolgom van. – azzal - se puszi, se pá -, rám tette a telefont. Valami nagyon nem stimmelt Tommyval…




Tommy szemszög:

Ahogy leraktam a telefonom, úgy döntöttem, hogy mégsem megyek el Kristen lakására. És ahogy elhaladtam a mozi előtt, szemben egy ismerős hangra felkaptam a fejemet.

A lány, aki ott állt tőlem pár méterre – szerencsémre - nem vett észre, mázlimra még a barátnője se fordult felém.
Olyan helyre próbáltam meg elbújni ahol nem vehetnek észre, de pont jól rájuk láttam. Miután megvették a jegyeket, valamiért úgy döntöttem, talán lehet még egy esélyem, nem úgy, mint régen, így követtem őket.
Szerencsémre egyszerűen ki tudtam magyarázni magam a jegyeladósnak, miért is akarok pont ugyanarra a filmre beülni, minta az előttem lévő lányok.
Amint megkaptam a jegyem egyből be is mentem a csajok után, de persze úgy hogy ne vegyenek észre.
Míg ők a terem jobb oldalára ültek, én megpróbáltam valahova a szélére ülni, noha nem is oda szólt a jegyem. De hát kit érdekel! Nem igaz….

A film kezdetével, néha-néha odakaptam pillantásom a lányokra, de ők szerencsére egyszer sem figyeltek fel rám. A film amire beültem, mintha horror akart volna lenni, bár nem mondanám, hogy az kötötte le a figyelmem.

A film közepe fele, mikor odakaptam tekintetem – ismét – a csajokra, láttam, hogy az egyik – akin egy őrjítően szexis fekete szoknya volt – felállt, és összegörnyedve jött felém szinte már futva, hogy aztán kiiszkoljon a mosdóba.
Amikor elnézést kérve elhaladt előttem, nem feleltem semmit, mivel tudtam, hogy azonnal felismeri hangomat.

Próbáltam nyugton maradni, amíg vissza nem jön, de nem volt olyan egyszerű. Mikor aztán hátrapillantva megláttam, amint visszafele közeledik, és mikor már karnyújtásnyira volt tőlem, egy hirtelen mozdulattal az ölembe húztam, és mázlimra, mikor egy sikkantás hagyta el ajkait, pont egy elég hangos rész következett a vásznon.

Amennyit láttam az arcából, eléggé rémültnek tűnt, de mikor füleibe suttogtam ki is vagyok, egyből abbahagyta a kezeim lefejtését csípőjéről.
Még közelebb bújt hozzám. Ami őrülten jól esett.

Az ajkai után kaptam, és nem voltam hajlandó elereszteni, de ezzel, ahogy láttam Ő se volt másképp.
Egymás ajkait szinte téptük apró nyögések közepette, majd mikor ajkaival nyakam ívére tapadt, oldalra fordítva a fejem ellenőriztem, nem-e vette észre barátnője – meg persze más is – a teremben folytatott szenvedélyes pillanatunkat.
Ahogy megbizonyosodtam, hogy a teremben senki nem lesi a mi kis akciónkat, a vádlijánál fogva emeltem magamhoz, hogy szemtől-szemben legyünk, s így kezeim felfedezőútra indulhattak teste minden egyes szegletén.

Ahogy combjain végig simítottam, s elértem bugyija széléhez, az ujjaimat becsúsztattam alá, s mikor aztán megérintettem odalent, egy újabb hangos sikkantás hagyta el ajkait, amit kénytelen voltam ajkaimmal elhallgattatni, s így szerencsénkre, ahogy körbe pillantottam, senki nem figyelt fel ránk.

Kezeimmel tovább izgattam nőiességét, mikor is őrjítő sebességgel kezdte lassan már tépni rólam a nadrágom. Ahogy kiszabadított az anyag fogságából egy pillanat alatt meg is érezhettem körülöttem lévő forró testét, s ezzel együtt éreztem nyakam hajlatában fogaival tett apró harapását is.

Szinte már lecsúsztunk azon a széken úgy próbáltam meg takarni magunkat, s Ő ez alatt féktelen mozgásba kezdett csípőjével, amit nem sokáig „tűrtem” el.
Alig hogy megéreztem testének apró összehúzódásait merevedésem körül, nem bírtam tovább húzni a dolgot. A teste mélyére lövelltem vágyaim bizonyítékát.

Csillapodásunk alatt, próbáltam valamennyire helyre rakni magamat, és egyben az Ő ruháját is, majd ahogy szemeibe néztem hatalmas vigyor szaladt a számra, mire ő is elmosolyodott.

- Neked is szia Tommy! - suttogta fülembe.

- Szia. - vigyorogtam rá, s kezemmel füle mögé simítottam előre hulló hajtincsét. Az a mosoly, amit ajkain láttam, tudtam, hogy nyert ügyem van. :D





Rob szemszög:
 

Ahogy elhatározásom szerint a mozi felé tartottam, ahol ép Kristenék is vannak, megvettem az ugyanarra a filmre szóló jegyet, mint amire ők és beültek.

Mázlimra Ashley felhívott telefonon, amikor Kris pont a mosdóba volt, hogyha esetleg arra adom a fejem, hogy meglepjem Krist, tudjam melyik filmre is ültek be.

Nem különösen tetszett, hogy horrort választottak -jobban mondva Ashley -, de nem tudtam lebeszélni róla. A film szerencsére még nem kezdődött el, és a teremben is alig volt pár ember.

Amikor is azonban próbáltam megtalálni a sötétben a helyemet, oldalra pillantva egy olyan személyt láttam meg, és egy olyan illető... vonaglott az ölébe, akire gondolni se akartam. Nem bírtam ott maradni tovább. Teljesen lesokkolódtam.

Eszeveszett nagy léptekkel futottam a kijárat felé, hogy minél messzebb kerüljek Tőlük. Mígnem elértem abba a bizonyos bárba, ahol „szerelmem” dolgozik, és az sem érdekelt már, hogy esetleg összefutok vele, hisz ide beszéltük meg a találkát, de csak önteni akartam magamba a töménytelen mennyiségű piát.
Reméltem, hogy ezzel sikerül kivernem a fejemből az előbb látottakat.
Nem tudtam megérteni.
Hogy volt képes megcsalni?! Ráadásul Tommyval és nem mellesleg egy mozi terem kellős közepén.


Gondolataimba mélyedve haladtam immáron a bárpult felé, ahol Xavier már öntötte is nekem az első kört, de azt garantálom, hogy nem ez lesz a mai nap az utolsó…


 Kérlek pipálgassatok legalább! :) :)...

10 megjegyzés:

  1. TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! :D
    hát én nem tudom mit csinálok veled, de ne számíts jóra!!! :DD (L) mondtam én, hogy kavarni fogod a szart Tommy-val.......
    de egyébként nagyon jóó lett :)) de szegény Rob.... remélem happy happy happy lesz a folytatásban :D:D sok sok khm... és Rob-al :D tudod, békülős khm....aztán meg piálós, vagyis az előszőr, mert Rob már elkezdte a 'sárga földig leiszom magam' dolgot XDD
    na de én befogom....mindig annyi hülyeséget összeirkálok :$:$ :D
    hozd hamar a kövit :P :)) :D
    lávjú honeym (L)(L) :D :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett érdemes volt várni.Hááááát én ezt most nem értem Kris + Tommy????
    Remélem a köviben helyrehozod!!??:)Várom a kövit.
    Vera

    VálaszTörlés
  3. Szia! nem értem, nem értem?????!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    NE már most mi van Kris és Tommy? és ez Rob is látta..hát..ezt nem értem >.<
    rem. a köviből kiderül *_*
    *Igen Rob őrjítően jó segged van* ezt még sokan tanúsíthatják!!! :DDD
    Megérte várni!!! :P mert annak ellenére, hogy nem igazán értem a végét/hogy akkor most MIVAN??/ de BAROMI JÓ lett(L)(L)(L):D:P
    pusziiiii(L)

    VálaszTörlés
  5. SAJNÁLOM SAJNÁLOM SAJNÁLOM!!!!!! KÖVIBEN KIDERÜL MINDEN!!!!!!!! BOCSII HOGY ILYEN....SZARUL IRTAM LE :SSSSSSSSSS...

    Nikky

    VálaszTörlés
  6. Bazd meg Nikky!
    HOGY ÍRHATSZ ILYET???????
    Mond hogy nem K-t dugta meg az a kis.... Tommy ha nem valaki mást...!!!!!!!!
    Am meg: rám tette a telefont... :DDD xD hogy tette rá? csak kíváncsiságból?
    IMÁDTAM!!!
    Viszont gyorsan hozzá frisst!!!
    puszi(L)

    VálaszTörlés
  7. bocsiiii :$:$ Bellsem sorry csak olyan kurva gyorsan irtam és igazából meg van hogy mit akarok kihozni ebböl az egészböl csak próbáltam tudod hozni a frisst és hát sajna ez most ilyen lett :S:S a köviben komolyan kiderül minden és utána happység lesz :DDD egy darabig XD... .:D:D

    LÁVJU ALL!! :)(L)(L) KÖSZI A KOMIT CSAJOK!!! *.*.*.*.* (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

    Nikky

    VálaszTörlés
  8. Szia!!!

    Kinyírlak!!! Érted??!! KI- NYÍR-LAK!!!!!!! xD (L)
    Na most, hogy egy irinyó pirinyót lehiggadtam, megpróbálok valami értelmeset összehozni just for you Társam:P
    Hát én az elején Kris helyében hagytam volna a csudába azt a cseszett mozit, és inkább Robbal szerepjátékoltam volnaxD Hát igen, megint magamból indultam ki:P xD
    De a francot kavarsz te azzal az irtóan szexi ikertesóval??
    Van egy megérzésem.....sztem nem Kristennel kavart Tommy. Hisz kurvasötét volt a moziba, Rob nem láthatta jól, szóval simán lehetett Ash is, vagy valaki más. Reménykedem benne, hogy ez lesz, mert ha kiderül, hogy Kris valóban szétette a lábát az ikertesónak, akkor kipicsázom a csajt!!!! :DDDDDDDD

    Fúúúú kissé kikeltem magamból, de te hozod ki belőlem az állatot, szóval ez csakis a TE hibád:P

    Imádtam, és az egész törid váááááá letaglóz!!!(L)(L)(L)

    Puszillak Társam(L)

    u.i: én megöllek, ha Kris volt az TommyvalxD(L)

    VálaszTörlés
  9. NE CSINÁLD MÁÁÁÁR..EZ NEM LEHET.
    SIESS A KÖVIVEL,AMIBEN REMÉLEM KIDERÜL HOGY KI-KIVEL VOLT MOZIBAN.
    EGYÉBKÉNT KURVA JÓ A TÖRI,DE HAPPY AND-RE VÁLTOZIK UGYEEEEE?
    PUSZA

    VálaszTörlés
  10. Mi a rák van?
    Kris vágyódik Robra,Rob meg krisre.Kris elmegy a moziba Ash-sel,Tommy fiú meg beül ugyanarra a horrorelőadásra?És Kris szexel Tommyval,miközben tudja,hogy ő nem Rob?Rob meg kiszúrja,mert meg akarja lepni krist?
    Na ez nekem is sok!Megértem Robot,még akkor is,ha a bár egész italkészletét leöblíti a torkán ....
    Akkor most mi történt?Ha az agyam is megpróbálom használni-nyilván Rob nem ezt tette,ki lenne képes rá?-
    1. Kris megcsalta Robot Tommyval?/de miért is,ha Robra vágyik,és az a lány tudta,hogy Tommyval van?/
    2. Tommy fiú nem Krisszel akadt össze,de Rob összekeverte vele a sötétben.../Tommy sem említi a gondolataiban Krist,csak "a lány"t/
    /Csak olyan sok az egyezés:két csini lány a moziban,akiket ismer Tommy,Krisék is horrort néznek,Ash besszél Robbal,megmondja,melyik moziban ,mit néznek,miközben kris a mosdóban van,és Tommy partnere is a mosdóból jött,és mindez egy teremben.../
    x.Komplett idióta vagyok:és megyek Rob után inni.

    VálaszTörlés