2011. január 13., csütörtök

The Prohibited Fruit - 15. fejezet RÉSZLET

Istenem, de szép szája van:P

Sziasztok!!!!
Mivel ma nagyon jó napom volt, úgy gondoltam, hogy megajándékozlak titeket egy picuri részlettel:)
Tudom, jó fej vagyokxD 
Holnap rendesen kapjátok a fejezetet, de addig is jó olvasást ehhez a pár sorhoz:)
Puszi, Lilluci




15. rész (RÉSZLET)


- Kristen, mi történt? – aggodalmaskodott Rob. Megpróbált közelebb jönni, de én intettem neki, hogy inkább maradjon tisztes távolságban tőlem.
- Mennem kell! – dőltem neki háttal az ajtónak.
- Ne, kérlek maradj!
- Ez nem túl jó ötlet – nyüszítettem.
- Azt akarom, hogy maradj – sétált oda hozzám és bársonyos kézfejével végigsimított az arcomon. Minden erőm elhagyott, a lábaim remegni kezdtek, ha ő nem fog meg a földön végzem.
- Rob... – kezdetem elfojtott hangon. – Sajnálom, de nem bírok a közeledben maradni.
- Kristen, kívánlak! – mormolta a nyakamba, miközben apró puszikkal borított be. Azt hittem, hogy megsüketültem, vagy hogy teljesen elment az eszem.
- Ne viccelődj velem – toltam el a mellkasánál fogva magamtól. Ahogy rám nézett a gyomromba megannyi pillangó kelt életre. Szemei nem csupán szerelemet, de vágyat is tükröztek.
- Nem viccelnék ilyennel. Őrülten kívánlak Kristen – aztán egy határozott mozdulattal lehúzta a pulcsim cipzárját. Én a szemeimmel követtem a keze mozgását.
- Ezt jól meggondoltad? – kérdeztem őt utoljára. A szemeiben felcsillanó láng biztosított róla, hogy igen.

Nos, egyenlőre ennyi.......holnap jön az egész, és biztosítalak benneteket, hogy nem fogtok unatkozni:) Legalább is bízom benne!!!! 

3 megjegyzés:

  1. áááááááá, már nagyon várom Lillucim :) fúúú, nagyon jó lett ez a kis részlet is :D már alig várom a teljes fejezetet :P

    Millió puszi: Beusod

    VálaszTörlés
  2. Ez a kép nagyon étvágygerjesztő..... :D

    VálaszTörlés
  3. Áááááh megfogok őrülni.. :D már alig várom a teljes fejezetet (: na most jól fel vagyok pörögve :D ja és nagyon cuki az a kép..

    VálaszTörlés