2011. január 16., vasárnap

Dancing with tears in my eyes - 16. fejezet

:P



Nah hát itt a kövi feji is. :P Meg mondom őszintén ebben még mindig nem derül ki úgymond teljesen hogy kiről és hogy miről is van szó igazából, amiért bocsi, de az majd csak a köviben lesz, hogy tisztázódnak a dolgok. :) Utána viszont újra minden jó lesz:)..egy darabig :P :P hehe :D...
Ohh igen, és bocsánat mindenkitől amiért, ilyen...hülyén írtam meg, hogy szart se lehetett érteni belőle, de egy az hogy siettem, a másik meg hogy....hát na! Húzni akartam az agyatokat, és azt csak így tudtam megoldani :D sorry :D:D <3 Na de túl sokat magyarázok megint -.-' :D
Húzzatok olvasni! :D <3 <3 és azért ha nem írtok komit legalább pipálgassátok a tetszik, nem tetsziket...:) De persze akik írnak/írtak azoknak KÖSZÖNÖM NAGYON!! *.*.*.* <3 <3 <3 <3


Puszii<3
Nikky


UI 1: FANNInak meg köszönöm a fejlécet :):)<3<3
UI 2: XD van zene is benne :D:) katt a linkre ;)



16. fejezet


Ashley szemszög:



Hogy az őrületbe kergessem Stewt, elújságoltam Robnak pontosan melyik filmre is akarom elcsábítani barátnőjét. Persze ennek Ő nagyon nem örült, de hát istenem… Nem fog belehalni egy kis gagyi horrorfilmbe.

Amint sikeresen megvettük a jegyeket, és helyet is foglaltunk a nekünk lefoglalt helyre, megláttam egy ismerős alakot a bejáratnál, de ezt nem tettem szóvá – kivételesen – Kristen előtt.

A film kezdetekor árultam el csak Stewmnak, hogy valójában mi is a film címe, és elég mérges lett rám, de nem sokáig tudott rám haragudni. Hát igen, Ashleyre nem lehet mérgesnek lenni!... :D

Alighogy azonban levetítették az első sikítozós öldöklős jelenetet a vásznon Kristen arra hivatkozott, hogy ki kell szaladnia a mosdóba, pedig alig pár perce ment el.
Nem firtattam az ügyet, ha neki mennie kell, hát menjen, de volt egy olyan sejtésem, hogy nem a mosdóba megy, hanem valami más miatt akart ilyen gyorsan kiszaladni.

Áldom azt a csodálatos agyamat, amiért elárultam Robnak a film címét… :P

Már vagy 10 perc is eltelt, mikor ismét „visszakaptam” drága barátnőmet, de nem látszott rajta semmi olyan dolog, ami arra utalt volna, hogy mit kellett volna csinálnia az elmúlt 10 percben.
Lehet hogy mégsem volt itt Rob? Hmm…- gondolkodtam el rajta, de ahogy jobban szemügyre vettem Kristen ábrázatát eléggé sápadt volt.

- Minden rendben van Kristen? – kérdeztem suttogva.

- Igen persze, csak kicsit rosszul lettem. – magyarázta, majd tekintetét a vászonra szegezte.







A film végeztével elmentünk a bárban, hogy iszogassunk egy kicsit, meg természetesen Kristen ott fog találkozni Robbal is.
Nem kérdeztem rá, hogy volt e valami „meglepetésben’ része a mosdóban, vagy sem, ha megtörtént az, amire számítottam, akkor Ámen rájuk! Én annak csak örülni tudok! :)

A bárba érve meglepő látvány fogadott.
Rob hulla részeg volt, és ami a legrosszabb, hogy úgy nézett Kristenre, mint aki valami rohadt nagy bűnt követett volna el. Kíváncsi lettem volna, mi az, amiért ennyire haragszik Krisre, de inkább nem avatkoztam bele, hisz ez az Ő dolguk. Pedig úgy megmondtam volna neki a magamét. Sőt ezek szerint el sem jött a moziba… És még én adtam neki a lehetőségeket. Szép mondhatom!...





Kristen szemszög:


*na itt vissza megyünk egy kicsit az időbe :P Ohh Yeee! :D Ez most a Vissza a jövőbe 28. része xDxD… ezt most onnan kezdtem, amikor Kristen elindult Ashleyvel moziba, és hogy PONTOSAN mi is történt azon az eseten... :)*





Ahogy elbúcsúztam Robtól kifele menet megpillantottam Asheyt és a cuki kis bogarát, amiben őrült nagy hangerővel hallgatta a kedvenc számát… mi mást, mint Juanestől az A dios le pido c. számot. :P Hát igen. Imádtuk mind a ketten a Salsa estéket a klubokban, és ez nagyon a… szívünkhöz nőt. :)

Miután sikeresen megvettük a jegyeket, és még a mosdóban is volt időnk elmenni, a teremben érve nem is volt olyan sok ember, ahhoz képest, amire számítottam. Ashley elmondása szerint ez egy nagyon is felkapott film volt, de azt még egyenlőre nem közölte, mire is hívott el.
A film kezdetekor mondta el végül.
Cseppet sem örültem, hogy kifejezetten olyan filmre hozott el, amitől tudja, hogy irtózom, de őt ezt nagyon nem zavarta. Vihorászva nézte végig bosszankodásomat, és tudta jól, hogy úgysem tart sokáig a haragom iránta.

Alighogy azonban elkezdődött a film, nem bírtam tovább, és kénytelen voltam kimenni a mosdóba ismét. Hirtelen olyan hányinger támadt rám, hogy nem akartam volna, hogy lássák mit is ettem ma reggelire.

Amilyen gyorsan csak tudtam kiszaladtam a mosdóba, és kiadtam magamból mindent, amit a nap folyamán ettem. Próbáltam nedves szalvétával is enyhíteni azt az émelygést, amit éreztem, és ez úgy tűnt hatott.
Pár perc elteltével, mintha semmi bajom sem lett volna, de azért még nem voltam a toppon. Így ahogy csak tudtam visszabattyogtam Ashleyhez.

Kinézetemet látva, persze egyből leesett neki, hogy valami történt velem, de nem akartam neki elmondani.
Így hát a vásznon levetített horrornak nevezhető elég béna filmet néztük, mígnem a végét szinte már kínszenvedésként éltem meg, ezt közöltem is Ashel, aki meglepő módon igazat adott nekem.

Nem is firtattuk tovább ezt a csodálatos filmet, inkább a bár felé vettük az irányt hogy végre valahára leihassuk magunkat, és persze Robot is akartam már végre látni. :)





Rob szemszög:


* Most szépen visszamegyünk az időbe XD LOL az az időszak jön, amikor is Rob Tommyval akar beszélni Kristen lakásán. *




A telefonom után kutattam, hogy végre kiderítsem mi is történt tegnap este Tommy és Kristen között. Hogy valóban lefeküdtek-e egymással, vagy ez is egy újabb félreértés a részemről. Hogyha valóban egy újabb tévedés, tuti hogy Kristen soha nem fog megbocsájtani nekem.

Ahogy sikerült elérnem drága egyetlen tesómat telefonon, egyből elkezdett velem kiabálni, hogy én hogy vagyok képes Őt ilyen korán felébreszteni –hozzáteszem 11 óra volt – de hát most olyan idegállapotban voltam, hogy leszartam, hogy Őt most megzavarom a szundikálásban.

„Szépen” megkéretem, hogy jöjjön ide Kristen lakására amilyen hamar csak tud, mert van egy „kis” dolog, amit tisztázniuk kell nekem. Persze Ő ebből rohadtul nem fogott fel semmit, de leszartam. A lényeg hogy tolja ide a képét és minél hamarabb túl legyünk ezen az egészen. Ami nagyon remélem, hogy tényleg nem igaz…



Ha tetszik kérlek jelölgessetek legalább! :)

6 megjegyzés:

  1. Kicsit nekem zavaros de tetszik :D
    siess a kövi végre kiderüljön mi is történt :D

    VálaszTörlés
  2. SIETEEEK! :D:D:D SZERDÁN MEGIROM A KOVIT ÉS AKKOR MEGY FEL SZTEM AZ NAP! :D:D :) (LLLLLLLLL)

    ÉS BOCSI MEGINTCSAK :$:$:$

    puszii(L)(L)


    NIKKY

    VálaszTörlés
  3. Hát most már igazán kíváncsi vagyok, mi is lesz a megoldás erre a gubancra:)
    Jó volt a sokféle szemszög, gondolom így akarsz minket elvezetni a megoldás felé.
    siess a kövivel:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. Na ebből megint nem értek túl sokat! :D de nagyon jóóóó ^^ csak húzod vele az agyunkat! :D de gondolom ez a cél.. ettől függetlenül IMÁÁDOM!! ^^ Már nagyon fúrja az oldalamat, hogy mi is történt!
    Na siess a kövivel!

    Stevie Rae ^^

    VálaszTörlés
  5. hát rohadtul nem mondtál újjat, de mindegy...XDDD jó sőtétben tapogatozni... :D
    Bár most van egy sejtésem...majd kiderül! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia. Hát remélem nem húzod már sokká az agyunkat bár egyre jobb ez a történet és egyre jobban IMÁDOM. Nem vagyok az a komizós fajta, nem szokásom túl sokat írni általában csak élvezem a fejezetet és jó párszor újraolvasom. Tuti, hogy nem Krissel volt Tommy ezt eddig is tudtam (reméltem :D) de, hogy kivel az még rejtély. Bár biztos, hogy nem kicsit fog kiakadni amiért Rob gyanúsítja ilyesmivel és meg is értem. Teljes mértékbe, bár azért Rob is érthető, hogy kiborult de mégis. Na jó ez kissé zavarosabra sikerült mint maga a fejezet :D A lényeg az, hogy imádom és várom a kövit minnél hamarabb.
    puszi

    VálaszTörlés