2010. december 8., szerda

Dancing with tears in my eyes - 12. fejezet (részlet)


 :)

Na szóval...mivel ezen a héten hoztam pár fejezetet, és mivel péntekre tanulnom kéne...(kéne:D) ezért ma csak részletet kaptok, és ha minden jól megy, akkor hozom pénteken a kövit, ha mégsem jön össze, akkor legkésőbb Vasárnap :)... 
Bocsika hogy ilyen... keveset hoztam, de egy az, hogy nem írtam még olyan sokat, és hát hogy is mondjam nem volt olyan rész, amitől tudom hogy a falra másztok :D:D:D (L)(L)
Úgyhogy csak ennyit kaptok most, de azért örülnék neki ha írnátok nekem egy két soros komit. :) vagy tudjátok: tetszik, nem tetszik nyomogatása is jó, ha lusták vagytok (mint én:D) komizni :)

Már megint túúl sokat pofáztam xD bocsánat! (L)

Olvassátok csak ezt a jóó tartalmas kis részletet XD lol
Pusziii (L)(L) :)
Nikky


Már egy ideje gondolkodtam valamin, amit ma úgy éreztem, meg kell tegyek, de nem tudtam, mit fog szólni ehhez legjobb barátosném, aki azért jobban ért hozzá, mint jómagam.
Amint kibeszélte magát és végre szóhoz juthattam, megkérdeztem tőle, mit szól hozzá.
- Úristen Kristen! – lepődött meg kijelentésemen, miután a nyakamba dobta magát, és csak visítozott a fülembe. Azt hiszem, halláskárosult leszek, most már tuti biztos! – nevettem el magam.

Rob amint meghallotta Ashley hangos „kiáltását” azonnal megjelent az erkély ajtajánál, és kérdő – egyben ijedt – tekintettel nézett ránk hogy mi történt…

((Azért ha megszánnátok egy két sorral, lehet hogy pénteken tényleg összejön az a kövi fejezet! :P :P :P :D))
(L)


3 megjegyzés:

  1. nagyon felcsigáztál :D
    siess vele :D

    VálaszTörlés
  2. jaj ez gyors volt Kata! :D KÖSZÖNÖÖÖM! :D és sietek! :D:D :)

    Asszem hnap bioszon megvan mi lesz a dolgom xD kövi feji irás xD lol :DD))

    Köszii Kata! :) (L)

    Nikky

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Látom, a Katák komiznak:-)
    Tűkön ülve várom, hogy péntek legyen, légyszi írj, írj, bár tudom, nem csak ezzel foglalkozol, de az olavsóid azért reménykedhetnek, ugye?:-)

    (Névtelen) Kata

    VálaszTörlés