2010. december 26., vasárnap

Dancing with tears in my eyes - 13. fejezet (részlet)


:P

Hopp! :D Íme egy kis pici részlet a köviből. :P A képekhez...nem fűznék semmit. XD Szerintem tudjátok mi lesz a fejezetben. :D
Egy két kominak örülnék, de nem kötelező. :)
Puszi (L)
Nikky

UI: A teljes fejezet...ha minden jól megy, és lesz netem is, akkor holnap este. :)

13. fejezet (részlet):


- Szóval moziba mész. Ashleyvel. – nézett rám nagy szemekkel. – És velem mi lesz? – szomorodott el, de láttam, hogy ott bujkál ajkain egy hatalmas vigyor.
- Sajnálom, Rob. Este az lesz, amit te akarsz, de most barátnőmet kell felvidítanom. – suttogtam. – Most megyek, gyorsan lezuhanyozom. – adtam egy puszit az arcára, majd a fürdő felé vettem… volna az irányt, de Rob magához rántott, és nyelvével egyből bebocsátást kért ajkaimba. Megadtam neki, amit szeretett volna, majd miután elszakadtunk egymástól, Rob a fülembe suttogott:
- Mi lenne, ha csatlakoznék hozzád? – éreztem, amint nyelvével végig simít fülcimpámon, majd visszatér ajkaimhoz. Nem tudtam neki nemet mondani erre, így csak kezeimet – huncut vigyorral a képemen – vezettem be pólója alá, s Ő egyből tudta mi a válaszom előbbi kérdésére. A fenekem alá nyúlva húzott magához még közelebb, és beviharzott velem a fürdőszobába...


Jaj de gonosz vagyok, tudom ám! :P :D
(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése