2010. december 28., kedd

Dancing with tears in my eyes - 13. fejezet


Old Kristen...

<3


Itt is a következő rész! :) Remélem azért valamennyire tetszeni fog. Meg kérnélek titeket, hogy írjátok le mi az ami nem jó, de hát... nem valószínű hogy le is írjátok.... no nem problémó! XD
Húzás olvasni! :D
Puszi a buksitokra :D (L)

Nikky



Kristen szemszög:




Kilépve az erkélyre megláttam Robot, amint gitározik. Persze Ő nem vett észre, hisz a háta mögött álltam, de amit játszott csodálatos volt. Szinte majd hogy nem könnyek szöktek a szememben, pedig nem vagyok az a síros fajta.
A falnak támaszodva hallgattam Rob dalát, s mikor véget ért, Rob hirtelen megfordult, és különféle érzelmeket láttam megcsillanni szemeiben. Köztük ott volt a meglepettség, a bánat, és egyben a vágy is.
- Ez… gyönyörű volt Rob. – mosolyodtam rá teljes szívemből.
- Te vagy a gyönyörű Kristen. És ez az új haj… szóval ez akart lenni az a meglepetés! – jött közelebb hozzám, és kezeit megéreztem arcomon.
- Oh, tudod untam már a szőkét. És amúgy is a barna az eredeti hajszínem! – vigyorodtam rá, majd kezeimet önkéntelenül is nyaka köré tekertem.
Arcával egyre közelebb ért ajkaimhoz, de előtte tudni szertettem volna valamit így sajnos kénytelen voltam arrébb tolni őt.
- Mi volt ez a dal az előbb? – suttogtam ajkaitól pár milliméterre.
- Régen a haverommal, Tommal játszottam együtt egy bandában. Még a suli közben volt, de nem vagyok valami profi, nehogy azt hidd. – felelte mosolyogva, majd ajkait végig simította arcomon, mire egész testemben megborzongtam.
- Ohh… értem. Hát… szerintem nagyon is… szépen játszol. – nyögtem ki nagy nehezen, majd végül ajkai után kaptam.
Kezeit megéreztem hátamon, majd egyre lejjebb haladt, mígnem elérte csípőmet, s magához szorított.
Mindketten belenyögtünk csókunkba, de sajnos nem folytathattuk tovább azt amit elkezdünk. Így kénytelen voltam elszakadni csodás ajkaitól, mire egy morcos képpel találtam szembe magam.
- Sajnálom – suttogtam ajkaiba. – De este jelenésem lesz Ashleyvel. – simítottam végig hátán kezeimmel, majd előre vezettem mellkasára. – Elmegyünk moziba, de utána… esetleg… ha még te is akarod… folytathatjuk, amit… az imént elkezdtünk. – vigyorogtam rá, mint a tejbetök.
- Szóval moziba mész. Ashleyvel. – nézett rám nagy szemekkel. – És velem mi lesz? – szomorodott el, de láttam, hogy ott bujkál ajkain egy hatalmas vigyor.
- Sajnálom, Rob. Este az lesz, amit te akarsz, de most barátnőmet kell felvidítanom. – suttogtam. – Most megyek, gyorsan lezuhanyozom. – adtam egy puszit az arcára, majd a fürdő felé vettem… volna az irányt, de Rob magához rántott, és nyelvével egyből bebocsátást kért ajkaimba. Megadtam neki, amit szeretett volna, majd miután elszakadtunk egymástól, Rob a fülembe suttogott:
- Mi lenne, ha csatlakoznék hozzád? – éreztem, amint nyelvével végig simít fülcimpámon, majd visszatér ajkaimhoz. Nem tudtam neki nemet mondani erre, így csak kezeimet – huncut vigyorral a képemen – vezettem be pólója alá, s Ő egyből tudta mi a válaszom előbbi kérdésére. A fenekem alá nyúlva húzott magához még közelebb, és beviharzott velem a fürdőszobába.
Nem sokáig tétlenkedtünk. A ruháinkat egymásról szinte letépdestük, majd a zuhanykabinba érve Rob ránk nyitotta az éppen kellemesen meleg vizet, miközben nyelvünk egymás szájában kutakodott, majd szinte már fuldokoltam, hogy egy kis levegőhöz juthassak, és Rob ajkaitól elválva így sem hagytuk abba egymás kényeztetését. Míg Ő melleimre szabályosan rávetette magát, én kezeimmel már jó ideje kőkemény vágyát kezdtem kezelésbe venni.
Ahogy megérezte, hogy mit művelek vele kezeim által, éreztem, hogy cirógatást melleimen egy picit durvábban vette, ami azért annyira nem volt kellemetlen. Sőt őrjítően tudta simogatni testemet, s szinte majdhogynem már ettől is azon nyomban elélveztem volna.
Míg egyik keze melleimmel játszadozott, a másikkal bebarangolta testem minden egyes táját, mígnem elért a combom közötti legérzékenyebb részhez. Ahogy megéreztem mit művel kezeivel testem apró pici pontján azonnal hangos sikkantás hagyta el ajkaim, amit próbáltam elfojtani, s ezzel együtt Rob nyakába mélyesztettem fogaim.
A lélegzete is elakadt, és hallottam, amint egy picit felszisszen.
- Sa… sajnálom. Csak…kérlek!!! – nyöszörögtem szinte már kínlódva, hogy fejezze be a kínzását, és tegye helyére a dolgokat. :P
Ahogy végre, valahára megéreztem magamban, egyből elöntötte testemet az a hatalmas orgazmus, amit soha életemben nem éreztem ezelőtt.
Hogy Ő is „szenvedjen” egy kicsit, a kezeim bevezettem kettőnk közé, ahol továbbra is mozgott bennem, s elkezdtem szép lassan simogatni, mígnem lefogva kezeimet állított meg, de ezt nem hagyhattam.
Valahogy sikerült lemásznom róla, és ezt Rob csodálkozva, egyben teljesen összezavarodott képpel nézte végig, de hogy megnyugtassam, a vállainál fogva toltam le a zuhanykabin aljára.

Mikor megértette, mit szeretnék, örömmel fogadott magába, ahogy ölébe helyezkedtem.
Őrjítő lassúsággal kezdtem mozogni rajta, amit Rob nem sokáig bírt, ezt tudtomra is adta. A kezeit csípőmre téve kért a gyorsabb mozgásra, amit örömmel megadtam neki, hisz én is az őrület határán álltam.
Fél percbe se telt, és megéreztem testembe lövelt nedvét, és ezzel együtt engem is elért az újabb orgazmus.
Arra azonban később eszméltem, hogy Rob nyakának hajlatán nem épen kisméretű harapás éktelenkedik.
A nyakába temettem arcomat, miközben levegő után kapkodtunk mindketten, majd muszáj voltam elnézést kérnem Robtól. Persze Ő nem értettem miért kérek bocsánatot.

- Kicsit… nagyon elragadtattam magam, és… a fogaim nyoma nem kicsit látszik a nyakadon. – suttogtam a nyakán lévő seb fülé hajolva.
Rob a kezeit odavezette a nyakához, és megtapogatta a rajta lévő foltot, és… hatalmas vigyor szaladt a szájára.
- Ez nem vicces Rob. – néztem most már rá morcos fejjel.
- Dehogy is nem! – adott egy puszit, majd velem együtt felállt a kabin aljából, és nekidöntött a fülke falának.
- Örülök, hogy hagytál rajtam egy… jelet. – suttogta fülembe, majd végignyalta nyakam hajlatát egészen kulcscsontomig. A tarkójánál fogva húztam magamhoz egy csókra, amit örömmel viszonzott, de most sajnos tényleg nem kezdhettük el újra, különben tuti soha nem készülök el.
Ezt Robbal is közöltem, aki ugyan szomorú arckifejezéssel nézett rám, de nem kegyelmezhettem meg rajta. Bár miközben egymást tisztogattuk le a tusfürdővel, nem maradt el az apró cirógatások sem.

Aztán törölközőbe bugyoláltuk magunkat, és a háló felé vettem az irányt. Rob megtorpant a fürdőszoba közepén. Nem értettem mi történt, így rá is kérdeztem.

- Nincs egy rongyom se. – felelte.
- Gyere. Adok neked ruhát, nyugi. – mosolyodtam rá, mire mérges képet vágott. Most meg mi van?!
- Neked van férfiruha a lakásodba? – kérdezte, és totálisan azt gondolhattam volna, hogy féltékeny. De az képtelenség…
- Jaj hát a bátyámé. – nevettem fel. – Régen Cam itt lakott nálam egy kis ideig. – mondtam a magamét, miközben karon ragadtam Robot, és a hálóba érve előkotorásztam a szekrényemből a ruhákat.

Rob persze most sem bírt magával. A hátam mögé állva vont közel magához, s megéreztem fenekemnek nyomódó vágyát.
- Rob… kérlek! – leheltem, és meg akartam fordulni, de nem engedte.
- Bocsi. – suttogta fülembe, de azért sem hagyta abba a simogatást. Kezei immár a körém tekert törölköző vége felé haladt, s le akarta szedni rólam.
Amint a földön landolt az anyag, kezei egyből lábaim közé furakodott, és alig bírtam talpon maradni. Nem távolodtam el tőle. Hagytam, hogy az őrületbe kergessen kezei játékával, mígnem elértem arra pontra ahol testem szinte felrobbant Rob kezeinek mozgása következtében.
Hangosan kapkodtam a levegőt, és hátam mögött hallottam Rob kuncogását, amitől piszkosul mérges lettem.
Ezt még nagyon meg fogod bánni Pattinson!...



Ha látom, hogy tetszik a fejezet, akkor teszem a következő részt. J…na meg ha lesz netem ismét :D...



5 megjegyzés:

  1. :PPPPPPPPPPPPP
    Perverz bagás.
    Rob eddig is tudtam hogy kanos, de hogy ennyire XD mondjuk Kristent se kell ám félteni :P
    Este bűnti lesz mi? :PPP
    A harapás meg XD :P no comment.
    Imádtam!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. IMÁDOM :P (azt hiszem ez az egy szó most mindent elmond...igy tökéletes ahogy van :))
    A kis vadak :) :)
    De mi már csak igy szeretjük őket :)
    Tudod, h akarunk folytatást...ne kinozz minket :D :D Csak mindenki lusta komizni velem az élen :P :$
    De én kimondhatatlanul szeretem az írásod :)
    Szóval nagyon gyorsan kérek friss :P
    ♥♥♥
    Orsiii

    VálaszTörlés
  3. Kövit Kövit !!!! és még így távob na csak tetszik imádom

    VálaszTörlés
  4. UUUUUUHUHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ UTÁLAK UTÁLAK.itt befejezni ÉN... ANNYIRA.. MEG VERNÉLEK.... fognám.és oda rángatnálak a géphez h bazd föl szépen a másik fejezetet .. TE... NORMÁLIS VAAAGY .. HAA... "MUSZÁJ MÍÍÍNDIIIIG MIIINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT" KIKÉSZÍTENI ENGEM.. ÉN DE AAAJH..
    értelmes komi :
    AJJ annyira jó.. de ténlyeg és az a madara kép Kristenről gyönyörű.. oda vagyok érte.. hát.. valami szépséges .. *-* De.. én.. most olyan szexuákis isten.. ott van.. és inkább barátnőt vigasztalni .. jó mondjuk ha neked lenne bajod mennék meg oké.. csak nehéz lehetett neki választania.. "minden egy választással kezdődött*-*" nagyon nagyon nagyon nagyon teszten kedves honeym.. még ilyet.. még.. csöőögjőn a szex...*-*
    ÉS AKI BMEG.. A NEM TETSZIKET.. X-BE.. AZ MENJEM EL INNEN A BÜDÖS.. KHM... ennyi..
    PUSZI SZERETLEK IMÁDLAK ODA VAGYOK ÉRTED CSÓK PUSZI SMACANTÁS.. *-* (L)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett.Tátott szájjal olvastam azt hiszem elkapom este az embert.Várom a kövit.Vera

    VálaszTörlés