2010. december 29., szerda

Dancing with tears in my eyes - 14. fejezet (részlet)




Hopp!! :D Itt egy kis részlet a köviből :P :) Ma nagyon rendi voltam azt hiszem! :D xD
Ha nem túl nagy kérés, legalább pipálgassátok a teszik-nem tetsziket. :)
Puszi (L)
Nikky


14 fejezet (részlet)




Ahogy készlettem a ruhám kiválasztásával, és egyben a sminkemet is felkentem a fejemre, Rob után indultam. Kint ült az erkélyen egy száll cigivel a kezében, és ahogy magas sarkúmban (!) kibotladoztam hozzá, egyből hátrafordult, és még a szája is tátva maradt.
Hogy a cigi nehogy kiessen szájából, odamentem hozzá, és az ölébe telepedve kikaptam ajkai közül a szálat, majd jó mélyet szippantottam belőle.
- Direkt akarsz játszani az idegeimmel Kris? – suttogta fülembe, miközben kezei már combomon haladt egyre feljebb, s feljebb.
- Én… Már miért játszanék az idegeiddel? – feleltem, majd visszaadtam a cigit.
- Van fogalmad róla, milyen rohadtul jól nézel ki? – simította kezeit a szoknyám oldalán lévő cipzárhoz. Kénytelen voltam lefogni kezeit, de nem ment könnyen, mivel ajkait is bevetette rajtam, s a fülcimpámtól indulva haladt egyre közelebb ajkaim felé.
- Rob…- leheltem. Mennem kell. - akartam felállni öléből, de nem engedte.
- Mikor látlak megint? – suttogta ajkaimba.
- Ma este, ha hazajöttem. – nyomtam egy puszit ajkaira, majd még egyet.
- És mikor jössz haza? – faggatott tovább.
- Elmegyünk… moziba… Ashleyvel… utána… beugrunk…a bárba… egy kicsit. – minden egyes szó után egy-egy csókot nyomtam édes ajkaira.
- A bárba is mentek? Mi lenne, ha ott találkoznánk? – vigyorodott el hirtelen.
- Rendben. De most megyek. Akkor ott találkozunk olyan 10 körül. A kulcsokat… rád bízom. – feleltem, és egy szenvedélyes csók után kilibbentem a lakásomból.
Valamilyen oknál fogva bíztam Robban. És remélem ez így is marad…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése