2010. december 10., péntek

Dolgok...((amiken én idióta barom felb*szom magam!!!)


Na hát most jön egy kis baromság tőlem alias Nikkytől.

Bocs hogy ezzel jövök, de rohadtul elegem van már most, hogy vannak egyes emberek akik bejelölgetik a "nem teszik" részt, és arra nem képesek, hogy ha nem ide, de legalább mailben elmondják, azt ami szerintük nem jó!
És én most nem azt kértem, hogy írjatok nekem egy 5241 oldalas levelet, hanem legalább szerintem két sorban simán meglehetne fogalmazni azt a dolgot/dolgokat, amik nem tetszenek! És sztem itt nem csak az én törimről van szó, hanem (Kaméleonom:D) Lillucimnak is, ha bejelölgetitek a "nem tetszik" feliratot, legalább irkálnátok neki is pár sort, hogy egy: fejlődjön a "fogalmazása/írása", a másik meg, hogy tudna legalább változtatni rajta, és akkor máris nem lenne ez a jelöljükbeanemtetsziketfeliratotmertegynagyszarafejezet!!!! Tényleg bocs a szófosásomért, csak ezen ma rohadtul kiakadtam, és már lassan a kedvemet is elveszi ez az egész.

Akik eddig komiztak, (még ha nem is mindegyik fejihez) annak nagyon köszönöm, még azt az egy sort is! Nekem annyira jól esik olvasni, hogy ha legalább egy picit is, de tetszett a fejezet. :) Máris jobb kedvel kezdem el írni a következő fejit (biosz órán :D :D )...

Asszem ezzel mindent elmondtam...és tényleg bocs mindenkitől a szófosásért! :S

Nikky

UI: nem tudom, hogy ma lesz fejezet, mivel akartam egy kis meglepi szerűséget is írni, de ahhoz még sokat kell írjak, szal.. nem tudok biztosat mondani...:/

Pusziiiii <3 és még1x bocsánat...


((nah itt jelölgessétek a "nem tetszik"et!!! :D:D))

12 megjegyzés:

  1. Jaj ne is mondd, nálam is van egy emberke, aki mindig a so-so-gombomat nyomogatja :P Pedig mindig hangsúlyozom, hogy nem sértődöm meg ha nem csak pozitív visszajelzéseket kapok, persze csak ha építő jellegű...
    De ugye véleménye az van, csak nem fejti ki :P
    Ne is foglalkozz az ilyen emberekkel, foglalkozz a többi (sokkal több) "tetszik" klikkelővel :D
    Amúgy irtó lusta vagyok ezért nem írogatok kommentet, de azért olvasom és pipálgaok a végén :P (a "nem tetszik"-et muhaha... nem :P a tetsziket szoktam :D)

    VálaszTörlés
  2. :D hihi :D Kabbe Fanni :DDD (L)(L) áá nem azért írtam...csak ma így suliba nézegettem szünetbe a blogot, hogy hátha írt valaki valami komit, erre meg ezt látom hogy nyomogatják nekem a nem tetsziket, de még az se hogy leírja mi a szar benne...

    de mondjuk most hogy leírtam/ kiadtam magamból sokkkal jobb :D :).... már nem vagyok annyira mérges...meg végülis ha belegondolok, akinek NEM TETSZIK az NE olvassa!! ennyi.... nem is kellett volna túlragoznom...no de mostmár mindegy is :D evvan xDxD

    Köszii Fanni azért a pipálást! :D (L)(L) de ha meg tudom hogy te vagy a nem tetszikelő XD széjjel téplek! xD :DDDDDD <3 <3 <3 :Dhehe:D:D

    Nikky

    VálaszTörlés
  3. "kedves" nem tetszik jelölös... ha már van pofád ezt jelölni és se szó .. akkpr honnan a jó büdös francból tudjuk mi bajod.. néma gyereknek anya se érti szavát .. ha meg erre se vagy képes . hogy meg mond a véleményed akkor elehet hagyni az oldalt tudod jobb felső sarok nagy piros X!! ..
    UI: egyébként kulturált embernek tartóm magamat igaz a fenti sorokból ítélve ez nem látszik csak nem szeretem ha valaki buta és rossz akaró ennyi :D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nekem semmi bajom nincs a történetekkel, szoktam is őket olvasni. Szeretem is őket. Szerintem aki bejelöli a nem tetsziket, az olyan lehet aki úgymond utálja ezt az egész Alkonyatos, Robstenes dolgot és addig el sem jut már, hogy elolvassa a történetet egyből jelöli a nem tetsziket. Ha olyanról lenne szó akinek tényleg a történettel van baja, akkor az szerintem venné a fáradságot és le is írná. Szóval szerintem ez lehet, vagy tényleg olyan jellemtelen az az akárki h nem képes 1 mondatot sem írni. Ez csak az én véleményem, és ha ebből a nem tetszikből csak 1 vagy 2 van akkor nem érdemes vele foglalkoznod, mivel azzal szemben ott az a sok pozitív visszaigazolás! Fel a fejjel! Fölöslegesen húzod fel az ilyeneken magad, akik arra nem képesek h megmondják mi nem tetszik. Nagyon jó mind a két történet! :D
    Üdv.: Sandimandi

    VálaszTörlés
  5. Kösziii csajok!!! :) (L)(L) És tényleg bocs hogy ilyeneket irkáltam ki :S csak akkor abban a pillanatban annyira....ideges lettem :S de teljesen fölösleges volt ez az egész.

    Komolyan nem is fog érdekelni ha jelölgetik a nem tetsziket. Egészségükre! És Szofim igazad van. ott a jobb felső sarokban az X! Good Luck for you!!!... :D :D...
    Ennyi.

    (L)

    Nikky

    VálaszTörlés
  6. Szia Nikky!

    Én nem vagyok rendszeres komizó, azonban lelkes és rendszeres olvasó vagyok! És megértema felháborodásodat, és szeitnem teljesen jogos is, kár hogy a "Nem teteszik" szavazók ahhoz már gyávák és lusták, vagy egyszerűen csak undokok, hogy megírják az okát a szavazásuknak. De! Szerintem, ha nem veszik erre a fáradtságot, akkor inkább foglalkozz azok véleményével és figyelmével, akik élvezik, értékelik, és boldogan olvassák az írásaidat. Én ide tartozom, és izgulva várom minden alkalommal, hogy alakítod a történetedet.

    Kérlek, azona bioszórán légy nagyon kreatív, és szaporodjanak a sorok a köv. fejihez! Én nagyon-nagyon várom!

    Kata

    VálaszTörlés
  7. KÖSZÖNÖM Kata neked is! :( (L)(L) örülök azért hogy van olyan akinek tetszik is amit irok, még ha tudom jól nem érek fel egyes robsten töri írókhoz.
    De ahhoz képes
    nem is olyan szörnyű amit írok :D :):)...
    Többet -megpróbálok- nem írni ilyen bejegyzéseket, és csak hozom a fejezetet:)...
    Tegnap kicsit depis voltam egy bizonyos dolog miatt ugyh lehet attól jött ez az egész....de ne is figyeljetek rám ilyenkor :D

    puszii(L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  8. Én nemértem , hogy mi a probléma azzal , ha valaki bejelöli a nem tetszik-et , tehát miért kellene indokolnia lehet , hogy csak épp nem tetszett neki az épp aktuális rész , de különösebb oka nincs rá ,na meg szerintem amiatt a 2 esetleg 3 ember miatt nem fogsz változtatni az írásaidon , mert viszont a többieknek köztük nekem is nagyon tetszik amit alkotsz és szerintem , ha valakinek nem tetszik hát nem tetszik , nem értem miért kellene indokolnia is , hogy miért nem tetszik neki szóval én nem értem , hogy mi ezzel a probléma.

    VálaszTörlés
  9. drágáim :) (LLLL)
    vegyétek le a picsába azt a pipálgatós baszodságot :D
    én is megtettem, csak a régin hagytam fent, h vissza tudjam nézegedni nosztiból a rége írtakhoz kapottakat (ottt is megoszlott volt, de tökmindegy :D)
    az új blogokra viszont már ki sem rakom. minek idegeskedni ezen? úgyis mindig lesznek olyan kis fasszopók akik csak ikszelik a nemtetsziket de basznak megmagyarázni :D tisztelet a kivételnek, aki megmagyarázza :))
    de ez a ritkább állatfajta. a gyakoribb aki csak pipál mert írni nem tanult meg.
    na, a lényeg: sztem szedjátek le :) aki akar véleményelni, és ha nagyon nagyon NAGYON nem tetszik neki vmi az úgyis fogja majd a kis monitorkáját meg billentyűkéjét és megírja ezt vagy tömören vagy sem egy csini emailben -na azon majd idegeskedhetsz :D de addig minek?! :))

    imádlak benneteket és sok puszi!!! (LLL)

    (és nem tudjátok h ti mért nem vagytok kint a bloglistámban??)

    VálaszTörlés
  10. Kösziii Szil/Dorka :D neked is hogy írtál.

    Egyébként igazad van , hogy tejesen felesleges idegesitenem magam ezen, csak pénteken nagyon kivoltam ((nem csak ez miatt) és azért úgy éreztem muszáj kiirjam, de már leszarom az egészet. Akinek nem tetszik az elmehet a picsába innen aztán kész. Akinek meg tetszik a törik az olvassa nyugodtan, és én már azt se fogom kérni hogy irjatok komit. Ha irsz irsz ha nem hát nem. Ennyi.

    A másik meg hogy azért nem nagyon akarom leszedni ezt a tetszik nem tetszikes szarságot, mert azért egy kicsit érdekel hogy hány embernek is tetszik az adott fejezet. Úgyhogy azt szerintem nem szedem le, ha csak Lilu te nem akarod. Mert akkor tőlem lelehet venni. :)

    Mégegyszer bocsi hogy ezzel baszogattam itt mindenkit, még aki komizott is idáig. :S

    A mai feji pedig szerintem olyan 10re kész lesz, de lehet hogy majd ha nem ma akkor hnap hozom a kövit, de az jó hosszú lesz :P :D khm... :D:D:D:D

    Pusziii (LLLLLLLL)

    Nikky

    VálaszTörlés
  11. basszus tökre megértelek!!! :@
    rohadjanak meg minek kell leszologatni más blogját? irjanak ők jobbat ha tudnak köcsögök....:@
    nem baj hogy ezzel "baszogatsz" én tökéletesn megértem.
    amugy nekem személy szerint nagyon tetszik a történet, és kiváncsian várom a foyltatást! (jelentkeztem is követőnek ha nem gond;] )
    ha kedved tartja, kérlek nézz be hozzám:
    http://nyariszerelem.blogspot.com

    VálaszTörlés