2010. december 21., kedd

Előkarácsony:)


Sziasztok!!!
Eléggé eltűntem mostanság, ezért úgy éreztem kaptok tőlem egy nyúlfarknyi kis részletet a karácsonyi fejezetből:)
Előre leszögezném, hogy ez NEM a The Prohibited Fruit-hoz kapcsolódik, szóval nem kell csodálkozni!
Na, de elég a dumából, olvasásra fel!
Puszi, Lilluci





Kis karácsonyi meglepetés(részlet)

- Szia édes, én vagyok! – a hangja egy szempillantás alatt változott át mézes-mázassá. Fúj, a szerelemtől tényleg mindenki meggárgyul. – A bátyád ott van a közeledben? Remek! Akkor mond meg neki, hogy 10 perce van, hogy haptákba vágja magát, aztán ti ketten szépen eljöttök Kristenhez és felvesztek minket, rendben? – ontotta magából megállíthatatlanul az utasításokat. Nyugtató volt, hogy nem csak rajtam éli ki diktátori hajlamait. Pár lélegzetvételnyi szünet után a vonal túloldalán lévő személy kielégítő választ adott, barátnőmnek.
- Á, tudtam, hogy elintézed szívi! Szeretlek és várlak – azzal kinyomta a kicsiny készüléket. Felvont szemöldökkel álltam a szoba kellős közepén.
- Xavier elhozza a bátyját, szóval a kísérő probléma kilőve – az arcán egy, már-már félelmetesnek mondható mosoly terült szét. Ezt komolyan nem hiszem el! Lett volna egy estém teljesen egyedül a lakásban, erre Ashley elintézi, hogy egy csomó szerelmes tinit nézegessek egész álló este. Király, ennél boldogabb már nem is lehetnék!
- Ennyire azért nem kell örülnöd Kris.
- Nem is örülök – fintorogtam, mire egy gyilkos pillantást kaptam. Jobb ha a hátralévő estére meghúzom magam.
- Na, de amíg a fiúk ideérnek téged szépen kezelésbe veszlek– a karomnál fogva megragadott, és leültetett a pipereasztalomhoz.
- Ash, ne! Már kész vagyok, ha nem látnád – mutattam magamon végig.
- Na, ne csacsiskodj! Nem mehetsz ebbe a nagymamás ruhába – intett le azonnal. Nagymamás?! Persze ha Markkal megyek, simán elengedett volna, de most, hogy Xavier bátyjával megyek, hirtelen nagymamás lett az öltözékem. Várjunk csak, azt se tudom, hogy néz ki Xavi testvére. Semmit nem tudok az ürgéről, lehet egy perverz állat, a barátnőm meg úgy cicomázgat, mintha nem is tudom, de az esküvőmre készülnék.


- Ashley mondd csak, milyen ez a tesó? – érdeklődtem a titokzatos fiú iránt. Legalább is nagyon reméltem, hogy fiúból van!
- Rob?! – kérdezte. Mintha tudnám, hogy, hogy hívják….istenem ez a csaj! – Nagyon rendes, és JÓKÉPŰ – emelte ki. – Csak kicsit magának való – vont vállat. Ez mit jelent? Nem szereti az emberek társaságát, vagy full nagyra van magával? Ha ez előbbi, akkor jól ki fogunk jönni, mivel én is rühellem a homo sapienseket, de ha az utóbbi, akkor a barátnőm már most tárcsázhatja Xaviert, hogy el se hozza, mert egy öntelt bunkóra, ma végképp nincs szükségem. 

Ennyi lenne:) Remélem kicsit felkeltettem az érdeklődéseteket, és várjátok majd a Szentestét, amikor egészben olvashatjátok;) 

3 megjegyzés:

  1. jaj, én már tényleg várom a karácsonyt xD nagyon jó lett Lillucim <3 már kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki belőle :) áááá, annyira izgatott vagyok :)már nagyon várom a teljes Karácsonyi meglepetést xD

    Millió puszi: Beusod

    VálaszTörlés
  2. Szia! Engem is megfogott ez a kis"nyúlfarknyi". Nagyon várom már.

    VálaszTörlés
  3. Jájj én nagyon nagyon várom (LLLLLLL) már tegnap óta :DD remélem beszélünk mihamarabb, puszillak százszor szivem (L)

    VálaszTörlés