2010. december 27., hétfő

Elő szilveszter !!!

IMÁDOM EZT A KÉPET:P

Sziasztok!!!
Ismét kedveskedem nektek egy kis részletnyúlvánnyal:)
Nem is gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog nektek a karácsonyi ajándékom!!
Köszönöm a sok kedves sort, mind nagyon meghatottak(L)
Na, de nem is húzom tovább az időt, íme egy kis ízelítő;)
Puszi, Lilluci


Boldog Újév:)(részlet)




- Bemehetsz hozzá. Épp most ébredt fel – mondta. Ideges voltam, fogalmam se volt, mit mondhatnék neki. Remegő kézzel nyúltam az ajtó kilincséért. Belépve rengeteg műszert láttam, de szerencsére egyik se működött. Kristen az ágyon feküdve bámult kifele az ablakon, feltehetőleg azt se vette észre, hogy bejöttem.
- Szia – köszöntem halkan. Ekkor rám nézett, de a tekintetéből csupán gyűlölet sugárzott.
- Mit keresel itt? – kérdezte közömbösen.
- Aggódtam érted – mentem közelebb hozzá, mígnem olyan közelségbe voltam, hogy meg tudtam érinteni a takaró alól kilógó kézfejét. Amint érzékelte az érintésem, kihúzta a kezét az enyémből. Fájt, hogy ennyire megvet engem.
- Kristen, miért tetted ezt? – kérdeztem könnyes szemekkel. Rám nézett.
- Ez tűnt a legegyszerűbb megoldásnak.
- És nem gondoltál arra, hogy anyukádnak mekkora fájdalmat okozol, vagy…nekem? – kérdeztem suttogva, nem akartam felizgatni.
- Nem érdekelt – mondta teljesen őszintén. – El akartam menekülni a fájdalom elől.
- Olyan buta vagy!
- Az. Megbíztam benned, de te szépen átvertél.
- Sajnálom Kristen, bár másképp történtek volna a dolgok.
- Igen, bár soha ne ismertelek volna meg! – kiabált. – Kösz, hogy bejöttél meglátogatni, de most inkább menj el, és soha többé ne gyere vissza! – szólított fel határozottan. Úgy éreztem, mintha egy tőrt döftek volna a szívembe. Szó nélkül fogtam magam és elindultam az ajtó felé. Onnan még egyszer visszafordultam.
- Én soha nem bántam meg, hogy akkor elmentem arra a bálra. Akkor szerettem beléd, és ez soha nem fog elmúlni – kinyitottam az ajtót, és végleg búcsút mondtam Kristennek.

Remélem senki nem akar kinyírni, ha mégis, attól azt kérem, hogy várja meg a teljes szilveszteri részt:)

4 megjegyzés:

  1. neeeeeeeee!!!!!!!!!! te most kínzol minket????? áááááá!!!!!! hogy lehetnek ez ketten ekkor...ekkor...áááá, még egy jó szót se tudok rájuk mondani xD amúgy nagyon tetszett a kis részlet :D IMÁDTAM :P már előre látom, hogy a fejezetet is szeretni, sőt, imádni fogom :)

    Millió puszi: Beusod

    VálaszTörlés
  2. Lillum..én DE, kiakarlak nyirni..xdxd és nyiltan vállalom :DDD és hol van még szilveszter? :OOO plusz akkor nem is leszek itthon..és ááá :////
    aztán meg öngyilkos akart lenn???:OOO na Rob adok majd én neked :@ istenem :'( jajj gyorsan szilvesztert...xd
    puszillak:Lia

    VálaszTörlés
  3. Gyerekek el vesztettem a fonalat ez most mejik fichez van?HELP

    VálaszTörlés
  4. Szia Mano!!!

    Én, alias Lilluci írtam egy különálló(egyszóval semelyik történethez se kapcsolódó) kis történetecskét, csak úgy Karácsonyra, és ez annak a második, és egyben befejező része:)
    Remélem érthető volt:)

    VálaszTörlés